makijazoczu,

Co kupić na promocji -49% w Rossmannie?

10/29/2015 sandraxblog 87 Comments

Przed nami ciężki okres dla naszego portfela - promocja -49% na kolorówkę w Rossmannie. Warto więc zapoznać się wcześniej z opiniami o kosmetykach w internecie i nie popadać w szał zakupów, bo kosmetyki mamy używać a nie gromadzić w szafce. Co ja poznałam i polecam kupić? Zapraszam do czytania :)




RÓŻE BOURJOIS :
Jak dla mnie najlepsze i najbardziej 'ekonomiczne' róże dostępne w drogeriach. Ich data ważności to 18 miesięcy i spokojnie przy codziennym stosowaniu taki róż wystarczy nam na ten okres. Są niesamowicie wydajne, dobrze napigmentowane i trwałe na twarzy. Ogromnym plusem jest też szeroka gama kolorów. Cena po obniżce: 26 zł.

RÓŻE LOVELY : 
Dla osób, które nie chcą, nie mogą sobie pozwolić czy też nie potrzebują różu za 26 zł, to z fajną propozycją wychodzi marka Lovely. Posiadam nr 05 i jest to śliczny odcień różu, który również utrzymuje się na twarzy cały dzień. Wadą jest tutaj tandetne opakowanie, które bardzo szybko pękło oraz mały wybór odcieni. Cena po obniżce : 4,84 zł.

ROZŚWIETLACZ WIBO :
Chyba niespecjalnie trzeba go przedstawiać - świetny drogeryjny rozświetlacz w bardzo niskiej cenie. Zazwyczaj szybko znika z półek w czasie takiej promocji, więc jeśli go chcecie to będziecie musiały się pospieszyć :D Cena po obniżce : 5 zł.

CIENIE W KREMIE COLOR TATTOO MAYBELLINE :
Nie przepadam za kremowymi cieniami, ale mam jeden odcień, który idealnie sprawdza się do brwi - permanent taupe. Jest to bardzo trwały, matowy cień w szarawym odcieniu (nie do każdych brwi będzie pasował, dla mnie jest idealny). Generalnie cienie z tej serii mają bardzo dobre opinie.. warto się na jakiś pokusić do przetestowania. Cena po obniżce : 12,74 zł.


KONTURÓWKI PERFECT LINE LOVELY :
Piękne odcienie, piękna cena. Co przemawia na minus? Posiadam nr 1 tej konturówki i jest bardzo miękka, a przez to niewydajna. Najlepiej temperować ją po wcześniejszym przetrzymywaniu w lodówce. Cóż, za taką cenę można jej wszystko wybaczyć ;) Cena po obniżce : 3,05 zł.

MATOWE BŁYSZCZYKI DO UST LOVELY :
Tutaj również posiadam nr 1 i muszę przyznać, że nawet pasuje on do konturówki. Dobry produkt w swojej kategorii cenowej. Nie wyobrażajmy sobie tutaj nienaruszonego efektu przez cały dzień - produkt schodzi z ust po jakimś niedługim czasie, ale robi to równomiernie i właściwie przez cały dzień widać że ma się go na ustach. Nie odbija się na szklankach i tak dalej. Cena po obniżce : 4,48 zł.

POMADKI  LASTING FINISH RIMMEL :
Fajne kremowe szminki, dostępna szeroka gama kolorów. Nie wysuszają ust, ładnie pachną. Trwałość - średnia. Nie są idealne, ale za coś je polubiłam.. :D Cena po obniżce :  11,21 zł.

SKONCENTROWANE SERUM DO UST EVELINE :
Idealny produkt do pielęgnacji ust o waniliowym zapachu. Posiada SPF15, świetnie sprawdzi się zimą jak i latem. Pisałam o nim więcej tutaj. Cena po obniżce : ok 3 zł.


PODKŁAD PERFECT STAY ASTOR :
Aktualnie jest to mój ulubiony podkład. Kilka dni temu pisałam o nim więcej tutaj. Fajnie sprawdza się na przesuszającej skórze, posiada w sobie bazę i filtr. Krycie określiłabym jako średnie, wygląda dosyć naturalnie na twarzy. Na minus przemawia to, że najjaśniejszy odcień jest dosyć ciemny. Cena po obniżce : 24,47 zł.

KOREKTOR POD OCZY MATCH PERFECTION RIMMEL :
Póki co najlepszy korektor pod oczy jaki miałam. Naprawdę fajnie kryje.. co ciekawe zamówiłam widoczny na zdjęciu odcień przez pomyłkę (potrzebuję znacznie jaśniejszy) i odpowiednio zaaplikowany nazbyt się nie odznacza. Chętnie kupię go teraz, jeśli tylko dorwę odpowiedni odcień. Cena po obniżce : 15,80 zł.


TUSZ DO RZĘS 2000 CALORIE MAXFACTOR :
Często do niego wracam - czarny tusz z moim ulubionym rodzajem szczoteczki, fajnie rozdziela i podkreśla rzęsy. Nie kruszy się, nie skleja i nie jest trudny do zmycia. Można by powiedzieć, że to ideał. Cena po obniżce : 16,83 zł.

EYELINER W PISAKU SUPERLINER LOREAL :
Kupując swój pierwszy eyeliner w pisaku pomyślałam: 'Boże, jak ktoś może się tym malować? Twarda końcówka, tusz ledwo się wydobywa'. Potem poznałam ten z Loreal i stał się moim ogromnym ulubieńcem wśród eyelinerów. Jest mięciutki, ma super czarny kolor i mogę stworzyć nim naprawdę cienką kreskę. Cena po obniżce : 18,35 zł.

EYELINER ŻELOWY CZARNY MAYBELLINE :
Jeśli mówicie stanowcze nie pisakom, to warto skusić się na żelowy eyeliner w słoiczku. Przyjemna konsystencja, czarny kolor, fajna wydajność. Jest tylko jeden mały szczególik - koniecznością będzie dokupienie też pędzelka, bo ten dodany do zestawu kompletnie się do robienia kresek nie nadaje. Cena po obniżce : 17,74 zł.


LAKIERY :
Eveline, Lovely - to te marki przeważają w moich paznokciowych zbiorach. Ogromny wybór kolorów, a w Lovely dodatkowo ciekawy wybór struktur : piaski, brokaty itp. Maybelline ma lakiery o świetnym kryciu, dlatego chcę wzbogacić w nie swoją kolekcję.

Znacie moje typy? A co Wy polecacie mi kupić? :)

Zobacz inne posty:

87 komentarzy:

  1. Ja prawdopodobnie kupię jakiś produkt do ust, może nawet tą konturówkę bo ma bardzo ładny kolor. I może jeszcze kupię jakiś tusz do rzęs :) Ten o którym pisałaś miałam i był bardzo spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu ten tusz był moim ulubieńcem. Pozdrawiam ciepło na miłą resztę dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych cieni w kremie, może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje. Na róże bourjois mam już chętkę od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne polecenia :-) Ja z pewnością skuszę się na podkład od Rimmel i mascarę od Maybelline. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja list do rossmana się wydłuża :P

    ________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie idę do tego rossmanna idę i wybrac się nie mogę, cały czas coś mi staje na drodze. A trzeba zaznaczyć, że do najbliższego rosmanna mam 20 km. Niemniej jednak widzę kilka ciekawych rzeczy po któere mogłabym się wybrać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również lubię lakiery Maybelline za ich dobre krycie. Tym razem skuszę się na jakieś cienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając mnie, pewnie nie będzie mi się chciało pojechać do Rossmanna ;) Ale przynajmniej mój portfel przeżyje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ostatniej promocji kupiłam róż Lovely, ale był skamieniały! Pieniądze wyrzucone w błoto.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, będę wiedziała na co zwrócić uwagę ;) Powodzenia w łowach :D Ja na pewno przygarnę jakiś lakier i szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko bym kupiła co proponujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery do paznokci, róże i rozświetlacz kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie tworzę swoją listę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam te produkty, ale z Twojej listy skuszę się na pewno na jakiś cień w kremie z Maybelline :) Oprócz tego planuję kupić jakiś podkład, róż z Rimmel, swój ulubiony tusz Lash Sensational i nie wiem co jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To na podkłady w końcu jest promocja czy nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Planuję kupić szminki od Rimmel i może wypróbuję konturówki Lovely:) W drogeriach internetowych przez cały czas mamy ceny, które będą teraz na promocji, ale stacjonarnie jest większa przyjemność z zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainteresował mnie matowy błyszczyk Lovely, trafia na moją zakupową listę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Koręktor pod oczy MATCH PERFECTION RIMMEL używałam, używam i będę używać, szczerze polecam. Rozświetlacz WIBO także okazał się moim ulubionym. Lakiery z Eveline także są super, najlepsze są te z dużym pędzelkiem ;) Moim ulubionym i chyba niezastąpionym podkładem jest Bourjois Healthy mix, mam tylko nadzieję, że najjaśniejszy odcień jednak będzie dostępny na półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może pójdę po tusz do rzęs albo wcale nie będę wchodzić bo zbankrutuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię tę konturówkę, a matowy błyszczyk by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam rossmanowskie promocje - są najlepsze z najlepszych ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Super polecenia :) Ja już też tworzę listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na pewno kupię korektor Rimmel ponieważ bardzo dużo dziewczyn go poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj koniecznie będę musiała zaopatrzyć się w jakiś róż! Od kiedy promocja -49% bo nie widzę informacji w poście albo jestem ślepa? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na szczęście mieszkam daleko i mnie promocja ominie, bo mój dom więcej kosmetyków nie pomieści. Z wyżej wymienionych znam tylko róż Bourjois i też uważam, że są świetne. Na pewno jeszcze kiedyś będę musiała po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lakiery są bardzo ładne :)
    możliwe, że wybiorę się do Rossmanna bo kończy mi się podkład i puder :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatna lista, myślę, że niektóre opcje znajdą się u mnie w domku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. a u mnie niestety ten eyeliner w pisaku z loreala się nie spisał bo się strasznie rozmazywał :D ale o kredce z lovely mam takie same zdanie :) a ja oczywiście polecam więcej cieni z color tattoo jakby inaczej, a sama chce kupić tylko tusz:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Może się rozejrzę za korektorem z Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam kredki do ust z essence !! :) słyszałam tyle dobrego o tuszu 2000 całorocznego. Pytanie. Dlaczego ja go nie mam ??

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post :=)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja polecam podkład loreal true match! Sama mama zamiar zakupić tylko tusz z Loreal. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Róż B. mam, ale po kilku miesiącach mi skamieniał i przy używaniu muszę bardzo pocierać pędzlem żeby wydobyć odrobinę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już odliczam dni do tej promocji, planuję zrobić małe zapasy :D bardzo lubię tą płynną szminkę z Lovely i rozświetlacz też z tej firmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. już nie mogę się doczekać tych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja kupię tylko coś do brwi;) Staram się wykorzystać zapasy;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham lakiery do paznokci, mogłabym mieć wszystkie kolory..i chyba już nawet mam, ale i tak ciągle dokupuję nowe hihi :) O tym rozświetlaczu słyszałam, chyba czas go w końcu kupić i póbowac :)

    Świetny post,
    Miłego weekendu,
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  39. ja miałam w planach wybrać się na taką promocję ale odkryłam pudełeczka joybox i własnie w tym pażdziernikowym były kosmettyki , które akurat miałam szukać w rossmannie ;) i już się raczej nie wybior e .
    http://twinstyl.blogspot.com/2015/10/wyprzedaz-zegarkow-15-z-sztuka.html

    OdpowiedzUsuń
  40. szukałam dobrego korektora pod oczy i dzięki Tobie znalazłam :-) bardzo przydatny wpis :-)
    pozdrawiam i życzę dobrego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Osobiście skusiłabym się na kosmetyki które u mnie nie są dostępne czyli podkład z Astor o którym tyle dobrego słyszałam i kontórówki które ostatnio bardzo polubiłam i które świetnie się u mnie sprawdzają;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Już się nie mogę doczekać tej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam lakiery z Lovely i bardzo je lubię. Ja bym jeszcze wrzuciła do tej listy mascarę Lovely Curling Pump Up :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Eyeliner w słoiczku znalazł się i w moich propozycjach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zestawienie dla niezdecydowanych :) Ja nie wiem, czy będę cokolwiek kupowała, ale znając życie, coś mnie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja na pewno kupię podkład z L'oreala 24 matt bo bardzo przypadł mi i mamie do gustu, z Twoich propozycji znam tusz 2000 calorie i rozświetlacz z Wibo, być może też sie na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj chyba wszystkie czekamy na tę promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nad tym korektorem z "Rimmel" mogę się zastanowić, jednak strasznie kusi mnie niedostępny w Polsce "Collection Lasting Perfection" - na moje sińce byłby pewnie swego rodzaju wybawieniem! :D
    Pozdrawiam ciepło, MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie będzie skromnie :) taki jest plan

    OdpowiedzUsuń
  50. Planuję kupić parę cieni w kremie z Maybelline ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Oooo będę musiała się wybrać do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojj niestety mój portfel będzie biedny po tych promocjach :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Aż boję się wchodzić do rosmanna! Serio! Miętowy eveline muszę mieć, bo jeszcze nie mam hihi
    Pewnie jakies lakiery będą wpadać do koszyka, same ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja uderzam w sally hansen :) Nic więcej nie potrzebuję, mam tyle kosmetyków że nie przerobię, a na twarz przestałam nakładać drogeryjne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++
    Witaj !
    Witam. "Katalog Blogspot" to nie jest spam, to nie jest robota, jest to miejsce jak twoje dokonanych przez osobę jak ty.
    Celem jest, aby promować swój blog na świecie!
    Proponuję, aby opublikować swój blog poprzez rejestrację na "międzynarodowej blogspot katalogu"
    "Katalog" wynosi 27 mln wizyt, 198 krajów świata! i ponad 19.000 blogi.
    W komentarzach, podaj adres URL. Nazwa strony. a Kraj
    Aktywny jest tylko przyjazne
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    się, aby dodać do moich zwolenników, klikając na '' dołączyć ''
    Mamy nadzieję, że będziesz wiedzieć naszą stronę ze swoimi znajomymi.
    Dziękuję za zrozumienie
    Życzę doskonały dzień
    Z poważaniem
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Dziękujemy za moim blogu - to jest bardzo mile widziane! O)
    Śledzimy na swoim blogu, proszę śledzić nas w zamian!

    OdpowiedzUsuń
  56. ja na pewno kupię serum do rzęs eveline, poza tym wszystkiego mam pod dostatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja lubię rozświetlacz Lovely gold, kupiłam na poprzedniej promocji, ale może teraz się skuszę na Wibo :D cień Maybelline mam w kolorze bodajże 35 (brąz), ciekawi mnie ten taupe do brwi, ale nie wiem czy potrafiłabym go odpowiednio nałożyć :)
    no a eyeliner w żelu to mój ulubieniec, oczywiście muszę dokupić ze 2 sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę skusić się na jakiś róż Lovely i lakier Eveline, bo jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kusi mnie tusz z Max Factor i też róże z Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja na promocji kupię tylko podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też się czaję na róże Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny post, podzielam twoje typy ;)) Koniecznie muszę się skusić na ten rozświetlacz ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  63. Z tych kosmetyków miałam tylko rozświetlacz Wibo i bardzo go polubiłam, jego dobra sława jest w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja będę musiała zafundować w podkład i jakąś mega dobrą pomadkę w kolorze jasnego różu. :)


    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/denim.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Rozświetlacz Wibo to must have na tej promocji :) Ja może zapoluję na color tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  66. we wtorek biegne po rozswietlacz z wibo :D
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  67. jakiś róż na pewno trafi do mojej kosmetyczki, no i oczywiście jakiś lakier :P ten podkład z Rimmela mam i nie skradł mojego serca, jest po prostu normalny.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja mam spore zapasy kolorówki więc chyba zaoszczędzę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. nie znam nic z tych produktow... korektor moze byc ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Już mam swoją listę zakupowa i są tam tylko produkty z szafki Wibo oraz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  71. spróbuję dorwać tę konturówkę z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  72. też często wracam do tego tuszu :) ciekawa jestem tego eyelinera w pisaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. co do tego korektora pod oczy to też mam za ciemny kolor a mimo to nie odznacza się tak;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kupiłam ten błyszczyk o matowym wykończeniu Lovely :D Maskarę Max Factor 2000 calorie nawet lubię :) tak samo żelowy liner Maybelline :) Muszę sprawdzić ten korektor z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  75. jakieś nowe lakiery by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo lubie tą matową szminke z lovely ! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. uwielbiam tą pomadkę z Lovely ;) ja nie mam żadnych propozycji, będę się kierować intuicją :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszyscy polecają ten tusz 2000 calories, chyba muszę w końcu go przetestować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam te matowe błyszczyki z Lovely, dlatego mam już wszystkie trzy kolory. Rozświetlacz z Wibo też cudowny, jak dla mnie najlepszy na wieczór bo daje piękną taflę :D

    OdpowiedzUsuń