pielegnacjawlosow

Szampony łopianowy, ze skrzypem polnym, czarną rzepą, odżywka pokrzywowa: Barwa Ziołowa

5/02/2016 Unknown 30 Comments

Ziołowe kosmetyki do włosów - albo się je kocha albo nienawidzi. Ja osobiście pomimo kilku ich wad jestem im wdzięczna za ratunek, który już kilkukrotnie przyniosły moim włosom. Firma Barwa ma w swojej ofercie ziołowe szampony i odżywki w sprayu w cenie poniżej 10 zł, dlatego też jeszcze jako dosyć oszczędna w kategorii kosmetycznej nastolatka postanowiłam dać im szansę. 
Całkowitą nowością firmy jest szampon łopianowy do włosów farbowanych i po trwałej ondulacji. Cieszę się, że mam okazję go testować, bo mam dosyć zniszczone rozjaśnianiem włosy. Szampon ma za zadanie wzmocnić je, dodać blasku, elastyczności i zapobiegać ich wypadaniu. Pokładam duże nadzieje w tym produkcie i mam nadzieję, że wkrótce podzielę się z Wami pozytywną opinią.
Szampon skrzyp polny do włosów wypadających to mój ulubieniec, o którym pisałam tutaj. Od lat pomaga mi walczyć z wypadaniem włosów i uwierzcie - robi to dobrze. Zawsze mam go w domu w zapasie i czeka spokojnie na swoje 5 minut.
Dla włosów osłabionych i z łupieżem również coś się znajdzie - szampon czarna rzepa. Najtrudniejszy dla mnie zawodnik do ocenienia - nie mam łupieżu, ale za to zmagam się z łuszczycą skóry głowy, a to jednak nie to samo. Nie mniej wzmocnienie włosów z pewnością mi się przyda, a może Wy go znacie i możecie powiedzieć jak się sprawdza? 
Zaletą ziołowych szamponów jest doskonałe oczyszczanie włosów i skóry głowy, ale niestety przy tym plątanie włosów i ich lekkie przesuszanie. Producent oferuje zatem odżywki w sprayu, które mają temu zapobiegać i ułatwiać rozczesywanie. Odżywka pokrzywowa ma przedłużyć świeżość włosów poprzez zapobieganie ich przetłuszczaniu. Niestety, ale u mnie tego typu odżywki sprawdzają się tylko do rozczesywania. Czekam aż Barwa zrobi krok dalej i wprowadzi wersję do spłukiwania.
Jeśli chcecie znać moje zdanie, to jestem ogromną zwolenniczką ziołowych kosmetyków do włosów, ale stosowanych co kilka dni, nie codziennie. Przy ich stosowaniu trzeba poświęcić dodatkowo sporo uwagi nawilżaniu włosów i skalpu. Pomimo, że nie są to całkiem bezproblemowe w stosowaniu kosmetyki, to naprawdę dają u mnie świetne efekty i lubię do nich wracać. A wy lubicie ziołowe kosmetyki do włosów? Jakie? :)

Zobacz inne posty:

30 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze szampony muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je wszystkie i bardzo się z nimi polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie ziołowe dobrze nie działają,mam ogromniasty problem z rozczesaniem,nawet przy odżywce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak się będą sprawdzać te szampony na dłuższą metę. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ziołowe produkty,kiedyś używałam te z Barwy, później z Green Pharmacy. Teraz mam przerwę od nich bo zapachy mi się znudziły :D Ale na pewno do nich wrócę bo dają fajne efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem miłośniczką wszelkich ziołowych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię ziołowe szampony, szczególnie te z pokrzywą, bo moje włosy lubią się przetłuszczać. Ale tak jak piszesz, lepiej nie stosować ich codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś podobny szampon z Barwy i bardzo go lubiłam. Muszę się zaopatrzyć w ten ze skrzypem polnym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zbytnio nie stosuję ziołowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie testowałam produktów tej marki.
    Słyszałam, że dobre mają peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja co jakiś czas sięgam po szampon ze szkrzypem polnym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z szamponami naturalnymi jest wlasnie ten duzy Problem, ze wlosy sa szorstkie, brzydkie i ciezko je rozczesac. Ale nie mozna ich od razu skreslac, tylko szukac marki i rodzaju ktory nam podpasuje. Po niektorych szamponach z rzepa mialam tragedie na glowie... po dlugich poszukiwaniach mam dwoch ulubiencow- szampon lopianowy z green pharmacy i szampon ze skrzypem polnym RADICAL. Wprawdzie nie uzyskuje po tych szamponach takiego efektu jak po szamponach napakowanych parabenami i inna chemia, ale efekt jest bardzo dobry. kto szuka ten znajdzie :) P.S. do rozczesywania mokrych wlosow polecam ci wet Brush - ta szczotka dziala cuda i jest lepsza niz tangle teezer

    OdpowiedzUsuń
  15. Ziołowe szampony stosuję już od dłuższego czasu. I moim włosom przyniosły ratunek, a skórze głowy ukojenie. Z Twojego zestawienie zaintrygowała mnie czarna rzepa. Będę musiała się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam sporo dobrego o nich, lubię takie naturalne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety na ziołowy super działający nigdy nie trafiłam, jakoś zawsze jestem niezadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kosmetyków, natomiast lubię sięgać po szampony ze skrzypem - też mam wrażenie, że pomagają mi zwalczyć nadmierne wypadanie włosów. Nie wiedziałam natomiast, że rzepa wpływa na łuszczącą się skórę głowy - muszę z tym w takim razie pokombinować, bo od około 2 tygodni mam z tym niewielki problem :C

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię używać ziołowe szampony co kilka dni, na zmianę z takimi zwykłymi ;) Nie mam jakiegoś specjalnego ulubieńca, wybieram za każdym razem coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do tej pory nur znalazłam dobrego szamponu do włosów, który by mnie zadowolił :) może wypróbuję, któryś z tych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowania mają bardzo eleganckie! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam ziołowych kosmetyków do włosów. Bardzo zaciekawiła mnie ta seria kosmetyków z Barwy wyglądają kusząco. Koniecznie muszę je przetestować :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. oo jakie fajne buteleczki hehe bede musiała kupić

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami sięgam po ziołowe produkty, miałam szampon pokrzywowy i dobrze oczyszcza włosy tłuste :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. wiele dobrego o tych produktach czytałam, chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie jakoś te ziołowe kosmetyki (szczególnie do włosów) nie przekonują. Powiem Ci szczerze, że doczesać włosów po nich nie mogę, więc przestałam używać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię plątania włosów, a już na pewno nie przesuszenia :( niestety u mnie też nie sprawdzają się takie odżywki , bo miałam z innych firm i włosy stawały się matowe :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię ziołowe kosmetyki . Jeśli chodzi o szampony to jeszcze ich nie miałam Ale to w jaki sposób je zaprezentowalas skłania mnie mu nim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam, ale sama zastanawiałam się ostatnio nad jakimiś ziołowymi szamponami. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też nie używałabym ich codziennie, raz na jakiś czas super oczyszczają włosy ;) kiedys sobie pokrzywowym przesuszyłam :(

    OdpowiedzUsuń