pielegnacjaciala

Hipoalergiczne żele pod prysznic: Barwa

5/21/2016 Unknown 46 Comments

Żel pod prysznic - produkt, który znamy i używamy wszyscy, niezależnie od płci, wieku, czy posiadania prysznica lub wanny. Czego od niego wymagamy, a przynajmniej czego ja od niego wymagam? Dobrego oczyszczenia skóry, odświeżania, ładnego zapachu i dobrej ceny proporcjonalnej do pojemności, bo przecież jest to kosmetyk, który zużywa się ekspresowo przy codziennym używaniu.

Firma Barwa wychodzi z propozycją trzech hipoalergicznych żeli pod prysznic: dla skóry wrażliwej, suchej i normalnej. Każdy z nich zawiera kilka składników naturalnych, dzięki czemu żele poza swoją podstawową funkcją myjącą mają też zapewnić nam dodatkowe przyjemności.

ŻEL DO SKÓRY WRAŻLIWEJ
Zawiera sok z aloesu, ekstrakt z pszenicy bogaty w witaminy i minerały, szczególnie w witaminę E, która ma zdolność neutralizowania wolnych rodników, zmniejsza rumień, nawilża, natłuszcza i regeneruje skórę.
ŻEL DO SKÓRY SUCHEJ
Ten zawiera z kolei alantoinę, która ma działanie kojące i regenerujące oraz ekstrakt z lnu, który ma za zadanie nawilżać i łagodzić podrażnienia, a przez to zapobiegać nadmiernemu wysuszaniu skóry.
ŻEL DO SKÓRY NORMALNEJ 
W składzie znajdziemy ekstrakt ze słonecznika dostarczający skórze niezbędnych substancji odżywczych oraz pantenol. Żel ma wspomagać regenerację naskórka, wpłynąć na opóźnienie procesu starzenia i zapewnić odpowiedni poziom nawilżenia.
Aktualnie stosuję żel dla skóry suchej i zauważyłam, że delikatnie przesuszone miejsca na ramionach zniknęły. Jestem w 100% przekonana, że to zasługa tego produktu, ponieważ zastosowanie balsamu do ciała mogłabym u siebie określić mianem święta, a więc nie mógł tego dokonać inny kosmetyk ;)

Wszystkie trzy żele mają miłe dla nosa, odświeżające, ale niezbyt intensywne zapachy. Woń przyjemnie unosi się podczas kąpieli czy prysznicu, ale niestety niezbyt utrzymuje się na skórze. Opakowania proste, nasuwające skojarzenia pozytywne co do składu produktów, które swoją drogą są dosyć krótkie, a to przemawia na ich korzyść. Każdy z żeli ma pojemność 400 ml i kosztuje 9,99 zł, myślę że to dobra cena za taką pojemność naprawdę fajnego produktu.

A Wy oczekujecie od żeli więcej niż tego co oczywiste? :)

Zobacz inne posty:

46 komentarzy:

  1. stosunek ceny do pojemności jest bardzo atrakcyjny. Nie widziałam wcześniej tych produktów i z pewnością się skuszę, gdy wykończę to co mam aktualnie :-) proste składy jak najbardziej mnie przekonują w takich produktach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że spodobałyby się mojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przetestowalabym ten do skory suchej. Ostatnio mam z nia problem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie bardzo, że hipoalergiczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je na półce w drogerii, ale mam teraz spory zapas żeli, i przy następnych zakupach z chęcią je przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie muszę stosować produktów hipoalergicznych, ale jeśli kiedyś zaistniałaby taka konieczność (odpukać!) będę miała na uwadze te żele.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że niezbyt długo zapach utrzymuje się na skórze

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę je obczaić, jak będę kupować żel, chociaż w najbliższym czasie się na to nie zanosi xD

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie nie koniecznie przekonują te żele - musi mnie chociaż troszkę to opakowanie porwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też dzisiaj Barwa i ich peelingi :) Fajnie, że napisałaś o tych żelach, bo bardzo byłam ich ciekawa, zapowiadają się fajnie :) Ja oprócz dobrego oczyszczania wymagam jeszcze zmiękczenia skóry i ładnego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę :P ale ciekawie wyglądają, może się skuszę na jeden..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobra cena, więc chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo myślę, że te żele sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów, w prawdzie wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie te żele, zwłaszcza ten dla skóry suchej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobra cena za tego typu produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe cudeńka, jeszcze nie stosowałam...

    OdpowiedzUsuń
  18. ten do suchej ciekawa jestem jak by sie u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam nic z barwy. Tak trochę słabi dostępne są te produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam żelu tej marki, nawet nie wiedziałam, że mają taką linię produktów :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Latem męczę się z uczuleniem na słońce, więc przyda mi się delikatny produkt do mycia skóry, by dodatkowo jej nie podrażniać. A Barwę jako firmę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo proszę nie wiedziałam że jest nowa seria Barwy:D

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie miałam od nich żeli pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie poznałabym się z żelem do skóry wrażliwej. =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki fajny design;) dotychczas kojarzyła mi się ta marka zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żeli Barwa nie używałam. Lubię, gdy żel ma ładny, intensywny zapach. Dobrze by było, żeby nie wysuszał skóry, ale rzadko na takie trafiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie się prezentują :)
    Dla mnie byłby do suchej skory ;)
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny zestaw :) Jeśli chodzi o markę Barwa to kiedyś często stosowałam ich krem siarkowa moc :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o no proszę, co za nowość marki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. To coś dla mnie!:) Podraznia mnie wiekszosc zwyklych zeli,a te wydaja sie super.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam, ale nie powiem ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Żel do skóry wrażliwej i suchej z przyjemnością bym wypróbowała. Taki prosty skład jak najbardziej mnie przekonuje, a do tego przyjemny, orzeźwiający, ale nie duszący zapach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że Barwa poszerza swój asortyment,świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam bardzo niemiłe wspomnienia z produktami tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo dobrze wiedzieć,mnie kuszą żele Biały Jeleń bo słyszałam sporo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiedziałam, że Barwa ma takie żele:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam takiego problemu jeśli chodzi o przesuszanie się skóry, dlatego chętniej przetestowałabym żel do skóry normalnej :) To codziennej pielęgnacji jak najbardziej się przydadzą zapewne :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten do skóry normalnej mógłby mi się spodobać! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Barwa kojarzy mi się głównie z szamponami do włosów, a tu proszę, żele pod prysznic :D Cena przystępna, pojemność spora, także super :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Te ŻELE na pewno by się u mnie sprawdziły,gdyż jestem posiadaczką skóry wrażliwej - skłonnej do alergii.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogólnie preferuję żele o bardziej intensywnym zapachu, lecz te mnie zaciekawiły.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  43. niesamowicie prezentuje sie ten do skóry suchej i drugi do wrazliwej. Zachęcasz do zakupu i nie ukrywam, że czuje się podkuszona :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna cena jak za taką pojemność:)

    OdpowiedzUsuń