paznokcie,

nowości kosmetyczne

6/27/2016 Unknown 73 Comments

Sesja studencka dobiegła końca - mogę na 90% powiedzieć, że obejdzie się bez dodatkowych wrześniowych poprawek i że ukończyłam pierwszy rok studiów. W końcu mogę wrócić do świata żywych i w spokoju nadrobić blogowe zaległości. Na dzisiaj przygotowałam dosyć luźny post, natomiast w najbliższych dniach szykuję dla Was wyczekiwaną od jakiegoś czasu recenzję peelingu Evree. Tymczasem zapraszam do zapoznania się z moimi kosmetycznymi nowościami i podzielenia się opinią na ich temat :)

Po raz kolejny nie mogłam przejść obojętnie obok propozycji Biedronki, jaką jest dwupak płynów micelarnych z Garniera. Co prawda coraz częściej można spotkać ten produkt za 10 zł i Biedronka nie wyskakuje tutaj już z jakąś zaskakującą ceną, ale pomimo wszystko dałam się skusić.

Dodatkowo do koszyka wpadł owocowy spray do ciała z serii Tutti Frutti od Farmona. Uwielbiam takie produkty na lato, a ten poza orzeźwiającym zapachem ma mieć też działanie nawilżające - brzmi zachęcająco, zobaczymy jak to będzie :)

Jakiś czas temu bardzo głośno było o serii liście manuka od Ziai, a ja można powiedzieć dopiero co zaczęłam ją testować. Na pierwszy rzut poszedł tonik, a teraz skusiłam się na żel oczyszczający. Wiem, że jest wiele zwolenników i przeciwników tych produktów, ale najlepiej wyrobić sobie własną opinię.
Mam ochotę bliżej zapoznać moje włosy ze znanymi drogeryjnymi kosmetykami firmy Garnier. Miałam sporą przerwę od tego typu testów, zazwyczaj wybieram produkty mniej powszechne, bo te znane nie wprowadzały niczego dobrego do mojej pielęgnacji. Po kilku latach znów postanowiłam dać im szansę i tak o to skusiłam się na szampon ochronny z olejkiem arganowym i żurawiną oraz odżywkę oil repair 3. Odżywki w sprayu gliss kur to akurat stały punkt moich zakupów.
Hydrożelowe płatki pod oczy ze złotem firmy Exclusive Cosmetics miałam już okazję używać i naprawdę polecam wszystkim, którzy borykają się z zasinieniami pod oczami, oczywiście powstałymi w wyniku zmęczenia, a nie genetycznie uwarunkowanych. Ja zdecydowanie zauważam u siebie ich rozjaśniające działanie.
W nowościach nie mogło zabraknąć hybrydowego lakieru, kupowanie ich niestety uzależnia. A czemu niestety? Bo to nie takie całkiem tanie uzależnienie :D Skusiłam się na kolor 022 mint od Semilac i jestem zakochana!
Napiszcie mi koniecznie czy znacie moje nowości, szczególnie interesuje mnie wasza opinia o odżywce i szamponie Garnier :) Lecę nadrabiać zaległości, a Wam życzę miłego wieczoru :*

Zobacz inne posty:

73 komentarze:

  1. Miałam odżywkę Garnier z olejkiem arganowym i jak dla mnie jest mega bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ta mgiełka mnie kusiła, a płatki pod oczy lubię w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Micel z Garniera jest stałym bywalcem u mnie. Ostatnio kupiłam rownież ten z olejkiem arganowym. Mam ten żel z Ziaji i tak jak mówisz - ilu ludzi, tyle opinii. U mnie sprawdza się nie najgorzej, aczkolwiek mam parę uwag ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te płatki pod oczy chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętowy lakier jest przepiękny, aktualnie króluje na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej jestem ciekawa mgiełki Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynie co znam to serię Tutti Frutti ❤️
    Uwielbiam wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak różowy Garnier :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne nowości :) lubię micela Garniera, kiedyś też używałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Micela i żel znam i lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, u mnie też sesja już zakończona. II rok za mną;) Tak sobie myślę, że ja chyba jeszcze nigdy nie miałam płatków pod oczy. Muszę to zmienić;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości :). W swoich zbiorach lakierów hybrydowych mam Mint i bardzo lubię ;). Też mam taki spray do ciała z Farmony tylko o innym zapachu. Płyn z Garniera stale gości w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe rzeczy udało Ci się kupić :) Zastanawiam się nad tym płynem Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam ten płyn micelarny. Miałam poprzednio dokładnie tę samą wersję, teraz mam inną z olejkiem arganowym :)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Ziai polubiłam się jedynie z żelem, bo tonik przesuszał mi skórę i mam złe o nim zdanie, ale żel bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zakończyłam pierwszy rok - pjona!

    Płatki żelowe bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spray do ciała Tutti Frutti - przepadłam. Aż się dziwię, że jeszcze go nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam kilka z tych kosmetyków - micele Garniera są chyba moimi ulubionymi - dopóki nie przetestuję Biodermy nie dowiem się, czy jest coś jeszcze lepszego :P Mgiełkę z Gliss Kura niedawno zużyłam - bardzo lubię do nich wracać, świetnie sprawdzają się na moich włosach. Żel myjący z Ziaji też kiedyś gościł w mojej kosmetyczce, ale przyznam, że trochę mnie po nim ściągało :C

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusił mnie tej spray z farmony, musisz dać znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miętka od semilaca ślicznie wygląda latem na rękach :)
    Daj znać jak sprawdziło się złotko pod oczy, bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tuti fruti najlepsze 💝
    Trzymam kciuki za zdanie 😘
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/21-happybrithday.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne nowości, lubię kosmetyki Garnier!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam tylko ten płyn z Garniera, był ok, ale znam lepsze..Płatki pod oczy wyglądają kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię ten płyn micealrny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  25. płatki pod oczy to coś dla mnie
    i spraye do ciała też lubię, zwłaszcza w upały

    OdpowiedzUsuń
  26. Same dobroci :) No i mój ulubiony micel i odżywka do włosów !

    OdpowiedzUsuń
  27. Extra nowości, ja nie mogłam się powstrzymać i skusiłam się na odżywczą mgiełkę do ciała z Tutti Frutti <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Niektóre kosmetyki kojarzę, a niektóre miałam okazję testować, np żel z Ziaji czy szampon z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Garniera różowego mam już 2-3 raz z kolei. Liście manuka się u kompletnie nie spisały, miałam tonik.
    Zapachy Tutti Frutti uwielbiam, ale mgiełek nie używam bo są dla mnie całkowicie zbędne i nie praktyczne, zwłaszcza takie owocowe.
    Garnier i Gliss Kur nie służą moim włosom :/
    Śliczny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  30. Te Tutti Frutti to mają tak piękne butelki i zapachy, że szkoda używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama uwielbiam hybrydy ale fakt, jest to naprawdę kosztowne uzależnienie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta seria z liści manuka jakiś czas temu bardzo mnie zaciekawiła. Nie zdecydowałam się jednak na wypróbowanie do dzisiaj - może więc i czas na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z kosmetykami do włosów Garnier też mi jakoś nie po drodze, czasem kupuję tylko ich odżywki :) Za to płyn micelarny to mój nr 1 od dłuższego czasu :) Miętowy lakier z Semilac jest przepiękny, mam go, to po prostu miętka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny kolor lakieru :)) Takie odcienie kojarzą mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo świetnych kosmetyków :) Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sesja to zło! Też nie miałam czasu przysiąć przez nią do bloga :D O ludzie! To Tutti Frutti mnie kusi <3 Mam kilka kosmetyków tej marki i każdy pachnie zniewalająco, więc już sobie oczyma wyobraźni widzę jak pachnie ten spray <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam ten płyn micelarny z Garniera .

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam ten płyn micelarny! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odżywki i szamponu nie miałam ale miałam płatki pod uczy i ten żel z Ziajki. Co do płatków to szału mi nie zrobiły :) A jeśli chodzi o żel to ja uwielbiam wszystkie ich produkty z liści manuka :)

    http://tyyna.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Odżywkę Fructis miałam i miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. zaciekawiła mnie ta odżywka z garniera :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyjemnego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam ten płyn z Garniera i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. miałam te płatki pod oczy, byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie mgiełki Farmony się nie sprawdziły,strasznie lepiły się do ciała,Semilaczek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne nowości i mój ulubieniec Garnier 2 w1 płyn

    OdpowiedzUsuń
  47. mam ten odcień semilaca, na żywo jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  48. lubię takie posty z nowościami, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sporo tych nowości :) Piękny kolor lakieru od Semilac <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi z serii manuka podpasowało wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ostatnio również kupiłam płyn micelarny Garniera, jest świetny :) Żel myjący od Ziaji mogę z czystym sumieniem polecić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję :) ja jeszcze czekam na wyniki egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne nowości, wąchałam tą mgiełkę od farmony i cudnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super nowości najbardziej ciekawią mnie płatki do oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Sandro, Mint to świetny wybór na lato, koniecznie pokaż stylizację jaką nim wykonałaś! :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  56. Micel z Garniera uwielbiam, a ta ich odżywka do włosów farbowanych sprawdza się u mnie świetnie ;) Miałam też ochotę na tą mgiełkę Tutti Frutti, ale ostatecznie skusiłam się na jedną z Jacques Battini bo w Hebe była na nie promocja :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Pøatki pod oczy chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja wciąż szukam idealnego ZESTAWU dla swojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawe nowości. Osobiście bardzo polubiłam serie liście manuka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Micela z Garniera będę dopiero testować. A z odżywek Garniera sprawdziła mi się ta z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe nowości. Niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Dobre kosmetyki!
    Odżywka z GlisKur najlepsza!
    Zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z serii liście manuka bardzo lubię pastę oczyszczającą ;) Dobry peeling, ale ma też w składzie glinkę, więc można ją trochę dłużej potrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. mam liscie makunka ale nie otorzony :( czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  65. Widzę tu swoich ulubieńców! Milego testowania :D

    OdpowiedzUsuń