paznokcie

frezarka z rossmanna

5/28/2015 Unknown 41 Comments

Ostatnimi czasy bardzo często można spotkać w biedronce frezarki do manicure i pedicure, ja kupiłam swoją w Rossmannie jakiś rok temu. Muszę przyznać, że jest to bardzo pomocny gadżet przy pracy nad swoimi paznokciami.



Zestaw składa się z 7 nakładek, obcinaczki i patyczka oraz 2 baterii. Poza kartonowym opakowaniem dostajemy też przezroczystą kosmetyczkę, która pozwala utrzymać wszystko w porządku.

Sama frezarka może działać na dwóch prędkościach, przy mocniejszym przyciśnięciu do skóry czy paznokcia zatrzymuję się, więc nie ma tu mowy o zrobieniu sobie nią krzywdy. Wadą tego zatrzymywania jest niemożność usunięcia skóry na piętach.

Dwie pierwsze końcówki są przeze mnie nieużywane, ponieważ tak jak pisałam wyżej nie da się tą frezarką pracować ze skórą stóp - są więc one zbędne, Trzecia to nakładka do polerowania, której użyłam kilka razy.

Tutaj pokazane są nakładki, których używam zawsze. Idealnie nadają się do opiłowania paznokci, usunięcia skórek. Delikatnie usuwam też nimi brokat, którego nie domył zmywacz i nie niszczy to płytki paznokci. Szczoteczka służy do usunięcia pyłu po zabiegu.

Obcinaczka i patyczek zawsze się przyda, więc miło że producent dodał je do zestawu. 

Moja opinia:
Za cenę około 25 zł dostajemy całkiem przystępny zestaw do mani- i pedicure, który dostępny jest w każdym Rossmannie. Ładnie wygląda, zajmuje mało miejsca, dzięki kosmetyczce możemy bez problemu zabrać go w podróż i przede wszystkim pozwala on wykonać najbardziej podstawowe zabiegi. Myślę, że na początek warto zaopatrzyć się w coś takiego, a nie inwestować większe pieniądze. Tak jak pisałam na początku moją frezarkę mam już jakiś rok, często używam i jeszcze nie stępiły się końcówki. Niestety kiedy do tego dojdzie, będę musiała kupić nowy zestaw, bo końcówek nie można dokupić osobno.

Macie frezarkę? Uważacie ze to potrzebny gadżet? :)

Zobacz inne posty:

41 komentarzy:

  1. Ja mam frezarkę z biedronki :)) i bardzo ją lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam :) i chyba nie mam takiej potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam nigdy w rękach takiej frezarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sprzęt :) Są jeszcze takie dostępne w Rossmannie? Nigdy jakoś za tym się nie rozglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy i nie wiem czy umiałabym używać? bo ofiara ze mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, akurat nie tą. Kupiłam sporo temu w biedronce i jestem z niej zadowolona :). Malutką moc mają, dlatego nie nadają się właśnie do pięt, też nad tym ubolewam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam, jakoś mi nie przypadła do gustu, walnęłam ją w kąt i gdzieś przepadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy, ale znajoma sobie ją chwali tez bardzo :) Fajnie, ze różowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie używałam frezarki,chyba mimo wszystko bałabym się piłować paznokcie w ten sposób,wolę kontrolować wszystko i używam od zawsze tradycyjnego papierowego pilniczka ale jak za cenę 25 złotych warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam ale pogubiłam części. =/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie to się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ale jakoś nie przepadam za nią...sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglada fajnie, moze kiedys kupie cos takiego :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam, ale jakoś nie jest mi to potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo bardzo ciekawy gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dokładnie ten komplet i muszę przyznać, że jest bardzo dobry jeżeli chodzi o nieprofesjonalne bawienie się paznokciami:) Ja szczerze polecam - szczególnie patrząc na niską cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętam jak kiedyś moja mama taką miała :D ale tylko leżała i się kurzyła :(
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś dostałam tego typu frezarkę ale nie potrafię zrobić z niej pożytku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy takiego gadżetu i raczej się na to nie zanosi. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie mam ale chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy jej nie widziałam w rossmanie, a szkoda!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zastanawiałam się nad nią, ale jakoś nigdy się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam i chyba nie potrzebuję tego typu sprzętu

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam nie jest mi niezbędna jak narazie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. do tego posta nawet nie wiedziałam co to jest frezarka:P

    OdpowiedzUsuń
  26. oj przydałaby mi się;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę właśnie nad zakupem takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze nie mam i na tą chwilę nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great review and amazing blog :D
    My mother have a kind of this products :D

    I don't knew your blog but I really liked the content. I'm following you via GFC. Can you follow me back, please?

    NEW OUTFIT POST <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  30. strasznie mnie kusi takie urzadzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dostałam kiedyś taki zestaw, ale rzadko po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam, ale może powinnam się skusić na tę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakoś nie czuję potrzeby posiadania frezarki, wolę się namęczyć domowymi sposobami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostałam kilka lat temu od taty na dzień kobiet z Oriflame lub Avonu i leży i się kurzy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie mam ale chciałbym mieć profesjonalną;)
    A tej byłam właśnie ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam długie paznokcie, uwielbiam o nie dbać ale nie używam takich gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten zestaw jakoś ponad rok, ale użyłam tylko kilka razy, jakoś szybciej mi to idzie zwykłym pilniczkiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Frezarka to fajna sprawa przy sztucznych paznokciach ale do naturalek moim zdaniem zbędny gadżet, choć za taką cenę można się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam taką samą i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń