pielegnacjaciala

hipoalergiczne żele do higieny intymnej Barwa

10/28/2016 Unknown 43 Comments


Jakiś czas temu przedstawiłam na blogu bardzo przyjemne hipoalergiczne żele pod prysznic firmy Barwa (tutaj). Całkiem niedawno wypuszczono do sprzedaży żele do higieny intymnej uzupełniające tę serię. Czy sprawdziły się równie dobrze?

HPIOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ - NAWILŻENIE
Ma właściwości nawilżające, przeznaczony jest dla osób posiadających skórę suchą, wrażliwą i skłonną do alergii. Zawiera sok z aloesu o działaniu nawilżającym i regenerującym, alantoinę, kwas mlekowy i pantenol.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Lauramidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Panthenol, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.
 
HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ - DELIKATNOŚĆ
Ma właściwości łagodzące, przeznaczony jest dla osób posiadających skórę wrażliwą, skłonną do podrażnień i alergii. Zawiera ekstrakt z żurawiny o działaniu antybakteryjnym i ochronnym, pantenol, kwas mlekowy i alantoinę.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Lauramidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Panthenol, Lactic Acid, Allantoin, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ - ODŚWIEŻENIE
Ma właściwości odświeżające, przeznaczony jest dla osób posiadających skórę normalną, wrażliwą i skłonną do alergii. Zawiera ekstrakt z ogórka, który działa odświeżająco, kojąco i rewitalizująco, kwas mlekowy, alantoinę i pantenol.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Lauramidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Cucumis Sativus Fruit Extract, Lactic Acid, Allantoin, Panthenol, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.
Każdy z żeli przyjemnie i bardzo delikatnie pachnie, wykazuje też minimalne właściwości pieniące, co wskazuje na ich delikatność. Mają niskie pH, które pomaga utrzymać właściwą równowagę flory bakteryjnej. Składy są bezpieczne dla osób ze skłonnością do atopii. Formuła typowo żelowa, nie lejąca. Dzięki przezroczystości opakowania możemy śledzić ubytek produktu. Szata graficzna, która je otula jest prosta i przyjemna dla oka. Duży plus za aplikator w formie pompki. Pojemność każdego to 500 ml i kosztuje 9,99 zł.

Myślę, że nie trzeba mówić jak bardzo ważna jest specjalna higiena okolic intymnych. Stosowanie nieodpowiednich kosmetyków może doprowadzić do nieprzyjemności w tych okolicach takich jak świąd czy pieczenie. Żele do higieny intymnej firmy Barwa, podobnie jak te do całego ciała sprawdzają się bardzo dobrze w swojej roli. Dodatkowo cena 10 zł bez grosza za pół litra produktu to inwestycja na minimum 2 miesiące samodzielnego używania. Niewielka ilość produktu wystarczy do zaspokojenia swoich potrzeb higienicznych.

Jeszcze do 31 października na hasło sandraxblog w sklepie Barwa (tutaj) możesz kupić te i inne nowości 25% taniej. Za jeden żel zapłacisz więc nieco ponad 7 zł :)

Znasz je? Uważasz, że takie żele są niezbędne do codziennej higieny? :)

Zobacz inne posty:

43 komentarze:

  1. Ja miałam jakiś czas temu przejścia z produktami do higieny intymnej, które mnie uczuliły, teraz mam cykora jeśli chodzi o takie nowości :/ Ale tu szata graficzna bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych żeli, ale myślę że warto je bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich, ale z ciekawości bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatność dla tych miejsc to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że używam :) Tych nie znam jednak mi w zupełności wystarczy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używam mydła z tej firmy, sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdzie ich nie widzialam stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że się sprawdzają, choć dziwnie wygląda konfrontacja "100% natury" na etykiecie, ze składem tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze ich nie miałam, ale myślę, że są warte wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda ok i ta minimalistyczna szata graficzna na etykiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ich nie widziałam w sklepach, ale chyba jak zobaczę to kupię :)
    Duża pojemność w całkiem fajnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych żeli akurat nie znam, ale używam najczęściej żeli Ziaji czy Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Higiena tych miejsc jest bardzo ważna, więc warto mieć produkt, który czyści, odświeża i nie podrażnia. Żeli tej marki nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze ich nie widziałam, ale jeśli znajdę je gdzieś w sklepie to chętnie wytestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę nawet nie wiedziałam, że Barwa ma żele do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na dobry produkt i na dodatek ma niską cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ogromną chęcią wypróbowałabym chociaż jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają zachęcająco. ja właśnie kupiłam Lactacyd, także o Barwie będę pamiętać następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Często mam zapalenie dolnych dróg moczowych, niestety jest to uwarunkowane w jakiś sposób genetycznie, bo mama i babcia też często chorują. Dlatego płyn do higieny intymnej ma dla mnie ogromne znacznie, bo pomaga mi zapobiegać, ale jeszcze nie znalazłam swojego ideału :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widze, że poprawiła marka opakowania super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdzie nie widziałam tych żeli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze, to skład mnie zniechęca, zwłaszcza w tym drugim i trzecim produkcie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sprawa, lubię takie delikatne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, ja używam tych z Ziaji, ale bardzo chętnie wypróbuję nowości, zapowiadają się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam firmę, kiedyś używałam ich szarego mydła siarkowego. Jestem ciekawa tych zeli intymnych, ale martwi mnie trochę skład.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię używać żelu z equilibry :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam tych żeli, ale ciekawią mnie nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem własnie na etapie poszukiwan czegos dobrego !
    Bardzo ciekawy wpis:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Akurat jutro miałam się wybrać po płyn do higieny intymnej, więc trafiłaś z postem w punkt :) Na pewno przyjrzę się tym z Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam nigdy styczności z żelami do higieny intymnej tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń