pielegnacjadloniistop

specjalistyczny undecylenowy żel do mycia stóp Barwa

10/31/2016 Unknown 23 Comments

Jeśli chodzi o kosmetyki do stóp, to firma Barwa ostatnio niesamowicie mnie zaskakuje. Znajdziemy w ich ofercie produkty regenerujące, chłodzące, rozgrzewające, dezodoranty do stóp, a ostatnio nowość - undecylenowy żel do mycia stóp. Nazwa była mi zupełnie obca, być może dla Ciebie też, dlatego zachęcam do przeczytania posta :)
Żel undecylenowy to kosmetyk, który stosowany ma być przede wszystkim w profilaktyce przeciwgrzybiczej. Być może myślisz sobie teraz, że dbasz o siebie i Tobie to nie zagraża. Mylisz się. Jeśli chodzisz na basen, saunę, siłownie to jesteś zagrożona/y. A może dużo podróżujesz i w hotelach wskakujesz pod prysznic bez klapek - to też nie wróży Ci dobrze. Oczywiście nie jest powiedziane, że złapiesz grzybicę, ale ryzyko jest, dlatego ważna jest profilaktyka. Uwierz, lepiej zapobiegać niż leczyć - zapotrzebowanie na podologów rośnie, leczenie chorób stóp to długotrwały proces.
Żel zawiera kwas undecylenowy o działaniu przeciwgrzybiczym, stąd nazwa tego produktu. Ponadto w składzie znajdziemy kwas mlekowy, który zapewnia właściwe pH skóry i betainę o działaniu nawilżającym. Używamy go jak zwykłego żelu pod prysznic, pachnie jak najzwyklejsze mydło w kostce. Nie daje żadnych efektów niepożądanych np w postaci przesuszenia, skutecznie odświeża stopy - używam go przed wykonywaniem pedicure, bo typem sportowca raczej nie jestem ;)

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Lauramidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Undecylenamidopropyltrimonium Methosulfate, Lactic Acid, Parfum, Styrene/ Acrylates Copolymer, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Undecylenic Acid, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Coumarin, Linalool.

Jest to produkt, w który z pewnością powinny zaopatrzyć się osoby narażone czy takie, którym ten problem był już bliski. Nie powiem, że każdy powinien mieć go u siebie. Warto jednak wiedzieć, że takie kosmetyki są na rynku i to w niskiej cenie - 10,99 zł.

Jeszcze dziś do północy na sklep.barwa.com.pl możesz kupić wszystkie nowości 25% na hasło sandraxblog :)

Słyszałaś/eś o takim produkcie? Uważasz, że jest potrzebny? :)

Zobacz inne posty:

23 komentarze:

  1. Nie miałąm go jeszcze, ale lubię produkty Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŻEL do mycia stóp, ciekawy kosmetyk, tym bardziej, że lubię Barwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czytam następna świetna opinie o tym produkcie. Muszę sama wypróbować.prod Tego typu produkt jest bardzo przydatny :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio sporo na ich temat czytałam same pozytywne opinie.

    Już ta marka znalazła się na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O takim antygrzybicznym żelu nie słyszałam :) Bardzo fajnie, że marka Barwa wprowadziła taki kosmetyk na rynek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Także uważam, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja z grzybicą nigdy problemu na szczęście nie miałam. Kosmetyk ciekawy i jeśli ktoś często chodzi na basen czy w inne miejsca publiczne, gdzie się ma kontakt gołymi stopami z podłożem to chyba warto w taki kosmetyk zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, ze taki kosmetyk w ogóle jest na rynku. Może kiedys sie skusze na przetestowanie, bo tą markę darze dużą sympatią :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszę już o tym żelu kilka pozytywnych opinii i przyznam, że interesuje mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W pełni się zgadzam - lepiej zapobiegać niż leczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy kosmetyk, ale nigdy nie spotkałam się z żelem do mycia stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale może warto jeśli często cierpi się na grzybicę lub naraża się na zarażenie na przykład często korzystając z basenu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego produktu, ale na pewno warto mieć go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że coś takiego jest, co prawda też nie potrzebuję, ale może kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się kiedyś nabawiłam grzybicy na basenie, więc chętnie zaopatrzę się w taki żel.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam takiego produktu i myślę, że go nie potrzebuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że Barwa ma w swojej ofercie takie produkty. Idealny żel dla osób, które często chodzą na basen.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie miałam specjanego żelu do stóp

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy jest ten żel :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tym żelu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz częściej sięgam po kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam, że Brava produkuje też produkty do stóp, ale mnie zaskoczyłaś hehe :D
    Raczej nie chodzę na basen i na siłownię, ale ze względu na pracę muszę bardzo dbać o stopy, dlatego muszę też rozejrzeć się za produktami Brava do stóp, bo bardzo lubię tę firmę, więc może znajdę jakiś fajny i odpowiedni dla mnie kosmetyk do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta marka jest calkiem interesujaca :)

    OdpowiedzUsuń