inne

moja kosmetyczna lista życzeń - dresslink

7/22/2015 Unknown 61 Comments

Zakupy na zagranicznych stronach czasami mogą mogą okazać się bardzo korzystne, ceny w porównaniu do polskich są bardzo opłacalne. Chciałabym nawiązać współpracę z firmą dresslink i móc sprawdzić oraz podzielić się z wami opinią o zakupach, dlatego bardzo proszę o klikanie linków. O to rzeczy, które mnie zainteresowały.. może zainteresują też was :) :




PĘDZLE I AKCESORIA DO PĘDZLI:



    kliknij
      kliknij       
                                            
         kliknij       
  kliknij

CIENIE DO POWIEK:


kliknij
 kliknij
kliknij
 kliknij

Zainteresowało was coś? Kupowaliście w tym lub innym zagranicznym sklepie? Jak wrażenia? :)

*Bardzo proszę o kliknięcia, jeśli również potrzebujecie odwdzięczę się tym samym :)


Zobacz inne posty:

61 komentarzy:

  1. Też bym chciała mieć dobrze wyposażoną kosmetyczkę, może nie wszystkimi rzeczami wstawionymi tu przez Ciebie, ale myślę że większość :)
    Poklikane!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :) Mogę liczyć na rewanż TUTAJ?

    Pozdrawiam ♥
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane:)

    Jeszcze nic z tego typu stron nie kupowałam:) Widzę, że sporo osób oszalało na pkt tych stron:D
    Pędzle ciekawie wyglądają. Cienie również ale mam taki nadmiar, że nawet nie zwracam większej uwagi na takie cuda.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie palety wspaniałe :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :) mam ich pędzle i bardzo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam, pędzle RT mnie bardzo interesują i palety do makijażu również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane :)
    Zastanawiają mnie te pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nic stamtąd nie miałam i narazie muszę zużyć swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dopóki nie weszłam na strone nie miałam pojęcia do czego służy pierwsza rzecz:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi podobają się te cienie :)

    Pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji kupować,ale kusi mnie stojak do suszenia pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle i ta duża paletka mnie się podoba, mam taką tylko kupioną na allegro za grosze, całkiem nieźle się spisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane;). Marzą mi się jakieś nowe pędzle :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. no wlasnie musze sie zabrac za to;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na te pierwsze pędzle i stojak do ich schnięcia to sama bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewentualnie jedna paletka z cieniami do powiek, pędzle mnie nie kręcą ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo słyszałam o tym sklepie. Oczywiście linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam od nich bluzeczkę oraz sukienkę :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzelki śliczne :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamawiałam pędzle i jako pierwsze wrażenie że są niezłe, jednak jeszcze ich nie testowałam :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane, udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pędzle bym się skusiła i na stojak do schnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O! Taki stojak by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, ten "trzymacz" do pędzli fajnie wygląda :D Ciekawy gadżet. Ja to rzadko coś w necie zamawiam, muszę wszystko wymacać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle ciekawe, sama jeszcze żadnych nie posiadam :) Paletki też fajne ,zwłaszcza podoba mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyklikałam wszystko :D
    nie kupuję na zagranicznych stronach,ze strachu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cienie i ja bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam wszystko, poklikaj u mnie jak możesz? Będę wdzięczna! : http://wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/07/poszarpane-jeansy-z-romwe-i-sukienka-z.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chce dobrze wyposażoną kosmetyczkę ale jakoś nie mogę sie "zmusić" do wybierania odpowiednich produktów żeby nie wydawać pieniędzy na próżno.

    OdpowiedzUsuń
  30. poklikane :) ja mam 2 pędzle z RT i bardzo je lubię i ciekawie mnie paletka chocolate bar :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam :) fajne są te pędzle :) stojak na pędzle i mi by się przydał :) gdybym się tak nie cykała pewnie bym zamówiła coś z internetu :) podoba mi się z tej strony jedna torebka jest cudowna i tania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten stojaczek też mnie kusi ;) ciekawe rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy - poklikane! :)
    PS. Będę Ci bardzo wdzięczna, jeśli znajdziesz chwilkę i klikniesz w linki u mnie - aktualnie są już naprawione i w przeciwieństwie do wczoraj działają :) Z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie kupiłabym nic z tych rzeczy, bo nie używam ani takich pędzi, ani cieni ;) ale poklikane! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. ja również skusiłabym się na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Suszarka do pędzli to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. poklikane licze na rewanż u mnie :)

    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Klikam klikam. :-) Też bym chciała taką paletkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie czekam na zamówienie od nich :) I mam podobną paletkę jak ta druga z 3 paletami, tylko moja ma 2 palety :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam te pierwsze pędzelki i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikałam :) Ostatnio czaje się na te pędzle, ale waham się czy nie kupić jakiegoś z Hakuro :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Poklikane :) Pierwsze pędzelki fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet ciekawe te paletki.Poklikałam;))

    OdpowiedzUsuń
  44. nie wiedziałabym co zrobić z taką ilością cieni:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Z tej strony zdecydowanie bardziej kuszą mnie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudeńka, nie kupowałam jeszcze nic u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Taki zestaw pędzli i mnie by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Poklikałam ;) Kuszą mnie te pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja cieni i pędzli póki co mam dużo:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Poklikane. Ciekawią mnie pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  51. Przydałby mi się taki stojak do suszenia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń