makijazoczu,

Tanie kosmetyki warte polecenia - do 15 zł | Catrice, Ingrid, My secret, Lovely, Wibo

3/05/2016 Unknown 16 Comments


Większość z nas uwielbia kosmetyki, a jeszcze bardziej uwielbia je gdy są tanie, a przy tym świetnie działają. Myślę, że każda z nas ma takie perełki w swoich zbiorach. Ja chciałabym podzielić się dzisiaj z Wami moimi ulubionymi tanimi kosmetykami - do 15 zł :)


NATURAL BEAUTY BLUSHER NR 05 - LOVELY
Matowy róż o świetnej pigmentacji i naprawdę pięknym kolorze. Oczywiście nie jest tak trwały jak produkty droższych marek, ale 5 godzin z pewnością utrzymuje się na twarzy. Na minus zasługuje opakowanie, które bardzo szybko pękło i nieprzyjemny zapach kosmetyku. Cena: ok. 9 zł.
DIAMOND ILLUMINATOR - WIBO
Tego produktu chyba nie trzeba zbytnio opisywać, to rewelacyjny rozświetlacz pod każdym względem - kolor, trwałość i cena ok. 10 zł. Nie mogę się nawet przyczepić do zapachu i póki co do wykonania opakowania.
KREDKA DO OCZU SATIN TOUCH KOHL NR 19 - MY SECRET
Kredka do oczu w kolorze nude - ideał na linię wodną. Jeśli szukacie czegoś takiego to na pewno warto ją sprawdzić. Cena ok. 6 zł.
KREDKA DO UST PERFECT LINE NR 1 - LOVELY
Choć nie należy do bardzo trwałych i wydajnych to uwielbiam jej kolor i matowe wykończenie. Jest świetnym uzupełnieniem makijażu dziennego. Na pewno kupię ją ponownie i sprawdzę inne kolory. Cena ok. 6 zł.
CREAM CAMUFLAGE NR 010 - CATRICE
Kultowy korektor, który zamaskuje każdą niedoskonałość. Należy używać go z rozwagą, ponieważ ma skłonność do podkreślania suchych skórek. Nie nadaję się pod oczy, ale w tej kwestii podobno świetnie sprawdza się jego płynny brat. Posiada tandetne opakowanie. Cena ok. 13 zł.
EYELINER DEEP BLACK & ELECTRIC BLUE - WIBO
To chyba najtańsze eyelinery dostępne na półkach w Rossmannie. Zaczynałam z nimi swoją przygodę z kreskami i mam do nich duży sentyment. Dzięki aplikatorowi w postaci pędzelka łatwo było nauczyć się rysować kreski. Kobaltowy, choć ma piękny kolor to niestety nałożony w nadmiarze pęka na powiekach. Cena ok. 7 zł.
BAZA POD CIENIE - INGRID
Kremowa baza, która stosowana niemal codziennie jest ze mną już ponad rok i spokojnie starczy jeszcze na kilka miesięcy. Nie mam jej nic do zarzucenia, świetnie sprawdza się w swojej funkcji. Cena ok. 9 zł.
JEDWABISTY FLUID MINERAL SILK&LIFT INGRID
Jest to pierwszy podkład jaki kupiłam w swoim życiu i bardzo długo mi służył. Utrzymuje się na twarzy cały dzień, wyrównuje koloryt i nie podkreśla suchych skórek. Nie zastyga w 100% i czuć go na twarzy aż do zmycia, jeśli komuś to przeszkadza to z pewnością go nie polubi. Ja zrezygnowałam z niego, ponieważ najjaśniejszy kolor jest dla mnie zbyt ciemny. Cena ok. 9 zł.

A jakie są Wasze ulubione tanie kosmetyki? :) Pewnie wiele wspomni o słynnym żółtym tuszu z Lovely - ja go nie polubiłam :D

Zobacz inne posty:

16 komentarzy:

  1. Róż z lovely na przepiękny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko się zdarza, że widzę wszystkie kosmetyczne produkty, które sama posiadam, które bardzo lubię i również mogę je szczerze z ręką na sercu polecić ;)) Pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kamuflaż mam zamiar wypróbować, bo już naczytałam się o nim sporo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz Wibo i kamuflaż Catrice bardzo lubię, reszty jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą kredkę do ust to chętnie bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz z Lovely dla mnie idealny :) Dawno nie miałam równie dobrego jaki taniego tuszu do rzęs :) Mam korektor z Catrice ale rzadko go używam :)
    Obs:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten róż w kolorze 03 i bardzo mnie zawiódł :/ Praktycznie nie ma koloru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredkę Lovely nr 1 też bardzo polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żółty tusz z Lovely też mi nie przypadł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bazę Ingrid i kamuflaż Catrice. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham rozświetlacz z Wibo i kredkę z Lovely! To moje osobiste hity jeśli chodzi o najniższa polke cenowa w drogeriach! Po tym jak prezentują sie na twarzy spokojnie mozna porównać je do produktów wysokopolkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Konturówka, rozświetlacz i kamuflaż, to i w mojej opinii tanie i bardzo dobre kosmetyki, które nie ustępują nawet tym bardzo drogim jakością!

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam wszystkie wymienione przez Ciebie produkty i niestety w moim przypadku z Ingrid okazała się totalnym niewypałem :/ reszte kosmetyków używam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię ten podkład z Ingrid, ale przyzwyczaiłam się do mniej "gęstych" konsystencji i tak jak u Ciebie nawet najjaśniejszy jest dla mnie za ciemny ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko kamuflaż z Catrice:) Zainteresowałaś mnie różem i rozświetlaczem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten czarny eyeliner z wibo jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń