inne

Otwarcie ekopasażu Helfy w Katowicach - 06-07.10.2016 r.

10/13/2016 Unknown 44 Comments

W ubiegłym tygodniu miałam okazję być obecną na otwarciu pierwszego w Katowicach ekopasażu Helfy. Jest to sklep, w którym znajdziemy kosmetyki naturalne z różnych stron świata i zdrową, ekologiczną żywność. Dodatkowo sklep połączony jest z wegetariańsko-wegańskim restobarem Bujna, w którym można spróbować czegoś ciekawego, nawet jeśli jesteśmy smakoszami potraw mięsnych. Zapraszam Cię na fotorelację, która oddaje w maleńkim stopniu przynajmniej część kosmetyczną sklepu, bo to ta przede wszystkim mnie i pewnie Ciebie (skoro tu jesteś) interesuje :)

Sklepik jest bardzo przytulny, oczywiście obowiązuje w nim samoobsługa i możemy na spokojnie przemierzać drogę między regałami i udać się w podróż po świecie kosmetyków. W razie pytań Panie ekspedientki są bardzo pomocne i znają asortyment sklepu, dzięki czemu są w stanie wiele doradzić.
Poza kosmetykami z odległych krajów, których większość osób zapewne nie zna, znajdziemy też kosmetyki łatwo dostępne w Polsce online, ale niezbyt dostępne stacjonarnie. No, przynajmniej mnie rzadko zdarza się je spotykać. Są to kosmetyki firmy Resibo, Natura Siberica, Yope, Make Me Bio, Planeta Organica czy Nova.
Nie zabrakło też kosmetyków firmy Sylveco, które mają dla siebie przeznaczony nawet specjalny regał. Ceny nie są zawyżone, można spokojnie kupować.
W sklepie znajdziemy też śląskie kosmetyki Sadza Soap z węglem aktywnym, które mocno intrygują swoim wyglądem. 
Szeroki wybór olejów różnego rodzaju to istny raj dla włosomaniaczek i nie tylko. Jeszcze dziś w promocji można kupić olej z awokado, na który i ja się skusiłam :)
A na koniec sojdog - hot dog sojowy serwowany przez restobar Bujna. Tego typu jedzenie to nie do końca moje klimaty, ale trzeba przyznać, że wygląda pysznie!
Do domu przywiozłam ze sobą olej z awokado i olej aloesowy, sproszkowane liście neem do pielęgnacji włosów i skóry, żel z aloesem i płatkami złota. Na próbę dostałam też czarne mydło afrykańskie. Nie mogę się doczekać testów!
 Sklep Helfy można znaleźć też we Wrocławiu, Krakowie, Toruniu i oczywiście online. Byłaś/eś kiedyś? Czego recenzję chcesz zobaczyć pierwszą? :)

Zobacz inne posty:

44 komentarze:

  1. Oooo...szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością to było dla Ciebie wyjątkowe spotkanie :) Fajnie, że Nam je zrelacjonowałaś :) A wszyscy, z poza Katowic, tylko mogą pozazdrościć takiego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma, nad czym ubolewam, bo miejsce świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja najwięcej czasu przy półce z olejkami spędziłam, haha -wszystkie bym je chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że w mojej okolicy nie ma tego sklepu, na pewno byłabym częstą klientką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ile cudowności, z olejów z pewnością bym coś wybrała! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wiadomość! :) Uwielbiam kosmetyki od Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
  8. W Helfy bywam regularnie, ale mydłA czarnego jeszcze nie miałam więc czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie musimy jeszcze raz tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miejsce dla mnie idealne. Kosmetyki jakie lubię plus nie jem mięsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna relacja ! Ja żałuję, że u mnie nie ma w pobliżu tego sklepu :) Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, zostaje na dłużej i obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O nawet nie wiedziałam, że w Toruniu jest taki sklep. Muszę w takim razie się przejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że otwarli kolejny sklep. Szkoda, że nie ma go w Krakowie, ale może kiedyś to się zmieni :) Hot dog to również nie moje klimaty, ale wygląda rzeczywiście apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowo muszę tam koniecznie zajrzeć ! na jakiej ulicy znajduje się sklep ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wrócę do domu na śląsk to na pewno się tam wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe wydarzenie i super relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie że tyle ekologicznych produktów jest pod jednym dachem :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ich sklep internetowy. Idealnie by było, gdyby otworzyli się blisko centrum w Warszawie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mają ogromny asortyment,każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja czekam na otwarcie w Łodzi. i mam nadzieję, że się doczekam:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mnie oleje :) Szkoda, że do tych miast mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  22. do katowic mi trochę nie po drodze:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja bym chętnie zobaczyła taki sklep w Gdyni :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie będę musiała się wybrać do tego sklepu w Krk ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy sklep :) Fajnie, że jest też w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam aż wreszcie i u mnie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie byłam, ale chętnie zobaczę. najbliżej mi do Torunia, w którym niebawem zamierzam się pojawić, więc chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie naturalne drogerie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale to świetna sprawa! :D Kosmetyki z różnych stron świat, a w dodatku samoobsługowy... Myślę, że gdybym tam zajrzała, to nie wyszłabym przez co najmniej godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawdziwy raj. Z niecierpliwością czekam na recenzję oleju z awokado.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo o tym pasażu. Ja niestety mieszkam za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że miałaś okazję uczestniczyć w takim otwarciu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy wpis :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama bym chciała odwiedzić taki sklep, uwielbiam wszelkie oleje ;0

    OdpowiedzUsuń
  35. Aww uwielbiam naturalne kosmetyki!!

    OdpowiedzUsuń
  36. To musi być cudowne miejsce. Czuję, że wyszłabym z pełną torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Żałuję, że u mnie nic podobnego się nie dzieje - na mazurach i podlasiu nikt podobnych sklepów nie otwiera. Z drugiej strony - to spora oszczędność dla mojego portfela :D

    Kusi mnie szampon Sadza Soap, na pewno do mnie trafi, ale najpierw postanowiłam zużywać zapasy :D

    OdpowiedzUsuń