pielegnacjatwarzy

płyn micelarny i peelingujący żel 3w1 antytrądzikowy - Barwa Siarkowa

10/05/2016 Unknown 41 Comments

Z firmy Barwa chyba najlepiej znana i też najłatwiej dostępna w sklepach stacjonarnych jest seria Barwa Siarkowa. Kosmetyki wchodzące w jej skład tworzone są głównie z myślą o cerze trądzikowej, a więc mogą okazać się idealne dla nastolatek szukających odpowiedniej pielęgnacji w niskiej cenie. Ja co prawda z trądzikiem się nie zmagam i właściwie nigdy jako tako wielkich problemów z cerą nie miałam, ale przetestowałam najnowsze kosmetyki z tej serii - płyn micelarny i peelingujący żel 3w1 antytrądzikowy. Zapraszam do czytania, jeśli jesteś ciekawa.. na końcu czeka dla Ciebie rabacik :)
PŁYN MICELARNY
Jest to produkt, który nie tylko zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia z twarzy, ale także tonizuje ją. Dodatkowo jego zadaniem jest zmniejszenie nadmiernego wydzielania sebum i zmniejszenie niedoskonałości. 
Jakie są moje odczucia? Na wstępie - produkt nie ma przyjemnego zapachu. Nie jest to taki, którego nie można znieść, ale też nie taki, którym można się zachwycać. Doskonale radzi sobie z demakijażem twarzy i oczu, ale - no właśnie jest jedno ale. Strasznie szczypie po ewentualnym dostaniu się do oczu. Pomimo, że dobrze je zmywa odradzałabym jednak wykonywanie nim demakijażu tych okolic. Skóra po zastosowaniu jest lekko klejąca i nawilżona. Jak mogę odnieść się do zmniejszenia niedoskonałości? Tak jak wspominałam, ja większych problemów z cerą nie mam, a po dwóch dniach stosowania na nosie wyskoczyło mi coś naprawdę ogromnego. Nie wiem czy to początkowa reakcja na ten płyn czy może zupełnie coś innego to spowodowało, ale przy dalszym stosowaniu ten problem już się nie pojawił. Cena za 200 ml to 13,99 zł.
PEELINGUJĄCY ŻEL 3W1 ANTYTRĄDZIKOWY
W produktach 3w1 zazwyczaj bywa tak, że obietnice producenta całkowicie nie są spełnione lub spełnione są częściowo. Ten ma się sprawdzić jako żel, peeling i maseczka, a jak się sprawdził?
W przeciwieństwie do micela żel przepięknie i orzeźwiająco pachnie, co bardzo uprzyjemnia mycie. Ma typowo żelową konsystencję, w której znajdziemy maleńkie, niezbyt ostre drobinki ścierające. Nie jest to zatem mocny zdzierak i spokojnie można używać go codziennie. Po zastosowaniu cera jest czysta, świeża i gładka. Nie widzę tutaj jednak specjalnych efektów przy zastosowaniu jako maseczka, ale może dlatego że nie mam cery trądzikowej. Cena za 120 ml to 16,49 zł.

Z tego duetu bardziej zadowolona jestem z żelu i chętnie użyłabym go ponownie, szczególnie ze względu na piękny zapach. Płyn trochę zawiódł mnie tym szczypaniem w oczy, bo wolałabym móc stosować jeden produkt do całego demakijażu. A Ty znasz jakieś produkty z serii Barwa Siarkowa? Podziel się opinią :)

Na hasło sandraxblog na wszystkie produkty z kategorii NOWOŚCI (tutaj) masz rabat -25%! Ważny do 30 października. Znajdziecie tam te i inne produkty, w tym moje ukochane peelingi do ciała opisywane tutaj

Zobacz inne posty:

41 komentarzy:

  1. Lubię wykonywać demakijaż płynem micelarnym, ale takim, który nie podrażnia okolic oczu i w kontakcie z oczami nie szczypie dlatego tak samo jak Ty nie byłabym zadowolona z tego produktu, a żel wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii nie korzystam, ale lubię szampony Barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś stosowałam mydło w kostce z tej serii,ale szału nie było;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tę serię więc chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale ten żel mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś z tej marki krem siarkowy i bardzo dobrze go wspominam, jedyny jego minusem było to że trochę za mocno mógł wysuszyć cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tej serii, ale zaciekawił mnie ten produkt 3w1. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tą serię, chociaż tonik nie wyróżnił się u mnie niczym specjalnym...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już za stara jestem na takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów, ale cena jest bardzo przyjazna dla portfela. Szkoda, że żel podrażnia oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnych produktów tej z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe produkty :)lubię tę markę i - kiedy wymaga tego stan mojej cery - nadal jej używam, chociaż 30-te urodziny miałam już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczypania w oczy nie toleruję, więc ten płyn raczej by się u mnie nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy moich bardzo wrażliwych oczach odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki tej marki używałam jako pierwsze gdy zaczął wyskakiwać mi trądzik:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię produkty tej firmy, do tej pory korzystałam z kremów Barwy i sprawdzały mi się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię kosmetyki tej marki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam wcześniej kosmetyków tej firmy, ale wydają się calkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tych kosmetyków, z Barwy Siarkowej bardzo lubię, polecam i pewnie kupię ponownie krem nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam wielokrotnie mydło z tej serii, ale nie mogę już znieść tego zapachu i chyba więcej u mnie nie zagości :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z Barwy z serii Siarkowa Moc miałam kilka lat temu krem, z którego byłam zadowolona :) Fajnie sprawdzał się pod makijażem i trzymał w ryzach wydzielanie sebum. Teraz raczej bym się na niego nie zdecydowała, bo teoretycznie był to produkt przeznaczony do cery problematycznej, której obecnie nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tą firmę i ich produkty. Godna polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prawdzie, to nie miałam jeszcze nigdy nic z Barwy :) Mam zamiar spróbować szampon jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :) Mam z tej serii taką małą tubkę na miejscowe zmiany, ale coś nie mogę się przekonać do jej używania, jak coś mi wyskoczy, ale może dziś będzie ten dzień, bo wielki nieprzyjaciel mnie zaatakował :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ten płyn micelarny nie brzmi najlepiej muszę powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy. I na razie nie planuję zakupu:) Fajnie, że chociaż ten żel się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zaciekawił mnie ten płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety zraziłam się do tej marki. Kilka lat temu stosowałam, ich krem, niestety mocno mnie zapychał i miałam problemy nawet kilka tygodni po jego odstawieniu. Teraz nie te produkty nie kuszą - sama się sobie nie dziwię :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam, ale używałam kiedyś innych produktów z tej linii i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam mydło siarkowe od nich, ale jeszcze nie używałam, bo czeka na swoją kolej. Jak sprawdzę, to się podzielę opinią.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam ale używam w razie potrzeby serum siarkowe antybakteryjne Barwa Siarkowa i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  33. Barwa - zawsze kojarzy mi się z siarkową mocą, na ten micelek bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię całą serię a z rabatu chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mojej wrażliwej, suchej cery niestety ta seria nie jest odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam i uwielbiam!
    Chętnie dodałam Twój blog do obserwowanych i zapraszam również do mnie. ♥
    KLIK

    miłej niedzieli Kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Maseczka oczyszczająca jest świetna,tych kosmetyków nie miałam

    OdpowiedzUsuń