paznokcie,

haul kosmetyczny

3/15/2016 Unknown 81 Comments

Dzisiaj przychodzę do Was z jednym z najbardziej lubianych postów na blogu - nowości kosmetyczne ostatniego miesiąca. Nie rozpisując się zbytnio we wstępie, zapraszam do oglądania :)

Drogeryjne szampony popularnych marek zwykle nie służą skórze mojej głowy, ale szampon nadający objętość volume sensation od Nivea należy do wyjątków. Miałam go już kilka miesięcy temu i naprawdę spełnił swoje zadanie. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie i co najważniejsze nie podrażnia skalpu. Nie stosuję go codziennie, ale lubię po niego sięgnąć raz czy dwa w tygodniu.

W ostatnim czasie odstawiłam odżywki w sprayu na rzecz tych do spłukiwania, ale mam ogromną słabość do tego typu odżywek z serii Gliss Kur od Schwarzkopf. Miałam już chyba wszystkie rodzaje i naprawdę lubię do nich wracać. Można powiedzieć, że ich właściwości odżywcze czy naprawcze są znikome, ale dobrze wygładzają włosy i ułatwiają ich rozczesywanie. 

Ostatnio w Biedronce można było dorwać dwupak różowych płynów micelarnych z Garniera w cenie ok. 24 zł (chyba wciąż są dostępne). Jako że uwielbiam ten płyn i wystarcza mi na naprawdę długo, to nie mogłam przejść obok tej oferty obojętnie. Myślę, że ten zapas wystarczy mi spokojnie do wakacji albo i na dłużej.
Na aliexpress zamówiłam zestaw 8 pędzli do makijażu oka. W podekscytowaniu oczekiwałam na paczkę i muszę przyznać, że było warto. Za zestaw nie zapłaciłam chyba nawet 10 zł, a daje mi możliwość wykonania pełnego makijażu oka. Pędzle są świetnej jakości, nie śmierdzą, włosie jest milutkie, nie wypada.
Kosmetyki Farmona z serii Tutti Frutti znane są ze swoich pięknych owocowych zapachów. Ostatnio zachwycałam się kremem do rąk pachnącym brzoskwinią i mango, dlatego też stwierdziłam że przetestuję cukrowy peeling do ciała o tym samym zapachu.
Ogromną sympatią obdarowałam w ostatnich miesiącach czekoladową maskę z Kallosa. Kiedy jakiś tydzień temu dosięgnęła ona dna, stwierdziłam że sprawdzę przeciwny jej wariant zapachowy - waniliowy. Jeszcze nie zaczęłam jej stosować, ale już mogę powiedzieć że zapachem czekolada zdecydowanie u mnie wygrywa ;)
Ostatnią rzeczą kupioną właściwie bardziej z przymusu niż z chęci są cążki do skórek z Superpharm. Jest to narzędzie do manicure i pedicure, z którym nigdy wcześniej nie miałam okazji się spotkać. Na studiach nauczyłam się go poprawnie używać i muszę przyznać, że to świetna sprawa dla osób, które mają problem z grubym naskórkiem nachodzącym na paznokcie.

A jak tam Wasze ostatnie nowości? Znacie moje? :)


Zobacz inne posty:

81 komentarzy:

  1. Fajne nowości :) dla mnie czekoladowy Kallos jest taki sobie, bo jak tylko pójdę z mokrymi włosami to mam straszny puch na głowie :P
    a peeling cukrowy polecam! uwielbiam go! ;) co prawda nie był to jakiś wymarzony zapach ( chyba był z kiwi) to na ciele robił cuda i było to czuć :))
    u mnie na razie mało nowości, postawiłam na kończenie wszystkich moich kosmetyków w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię masła do ciała Tutti Frutti...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy.:)
    Również mam te pędzle i jestem z nich mega zadowolona.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten różowy micelek z Graniera, niezastąpiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Nivea najbardziej lubię long repair, a kallos używam tej latte. :-) Pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam podobny zestaw pędzi z aliexpress i są na prawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony płyn micelarny :P Ja ostatnio kupiłam maskę bananową z Kallosa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :) też lubię różowy micel Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też akurat skusiłam się w tym miesiącu na te płyny micelarne garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kallos tez u mnie super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam odżywki od Glisskur i od czasu do czasu tylko zdradzam je z Klorane. Według mnie to jedne z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te same pędzelki i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ostatnie zdobycze (kiedy je wszystkie wziełam do kupy aby zrobić im "sesję" zdjęciową na bloga)nieco mnie przeraziły tzn. ich ilość. Po ostatnim tego typu poście nie pisałam kolejnego bo była by to lekka przesada;/
    U ciebie bardzo zaciekawiła mnie ta odżywka z Glisskur. Tutaj mam dostęp jedynie do wersji różowej która strasznie moje włosy obciąża i zamaist nadawać blask i pomagać w rozczesywaniu matowi moje włosy i je plącze;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej maski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pędzle mnie intrygują, muszę w końcu sobie jakieś kupić - bo dopiero zaczynam swoją przygodę z pełnym makijażem twarzy. Maski z Kallosa jeszcze nie miałam i zawsze gdy jestem w drogerii chcę ją kupić ale się odmyślam.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Część znam i ciekawi mnie maska, bo ja akurat kallosa czekoladowego średnio lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z tej wersji maski Kallosa byłam baaardzo zadowolona :D Świetne rzeczy robiła z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ujęła mnie ta toaletka masz piękne lustro i słoiczek z serduszkiem ♥ A kosmetyk jaki mi wpadł w oko to ta maska waniliowa do włosów. Też muszę zakupić coś z Kallosa. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten 2-pack Garniera to kosztował chyba raczej 24zł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz ładny pojemnik na pędzle :) Maski Kallosa znam i kiedyś je uwielbiałam, a peelingi z farmony to jedne z lepszych jakie miałam :) Reszty produktów niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  21. mialam plyn miclarny, ale ten w zielonej butelce i tak srednio sie sprawowal :( wole ZIAJE wersje niebieska. ladnie wszystko usuwa i jest tania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tutti Frutti bardzo lubię masła :) Płyny micelarne Garniera mam nadzieję, że jeszcze są dostępne w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw pędzelków

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałyby mi się nowe cążki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Tutti Frutti to mega zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny haul, uwielbiam Garniera

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja nie przepadam za Farmoną. Te ich produkty są tak napakowane paraffiną. Nie lubię tego uczucia oblepienia na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne nowości :) cukrowy peeling chętnie bym wypróbowała, a maski z Kallosa bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  29. PŁYN MICELARNY z GARNIERA jest teraz w bardzo dobrej cenie i to w 2 paku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Płyn micelarny Garniera uwielbiam, w tej cenie nie ma lepszego! Fajne te pędzelki, muszę przejrzeć ofertę chińskich stron;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kallosa waniliowego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne nowości, znam odżywkę z tej serii Volume Sensation. Szamponu jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię ten micelar i nawet nie wiedziałam, że był jego dwupak w biedronce :(

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten sam zestaw pędzli z Aliexpress i bardzo je lubię :) Są lepsze niż te od Inglota, które mam...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam te mgiełki z GlissKura i właśnie używam teraz tej olejowej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o proszę jak bogato ; ) świetne produkty

    OdpowiedzUsuń
  37. Garniera uwielbiam ,Farmona oddaje zapachy idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. This is such a nice post!
    I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  39. Peelin i płyn bardzo lubię a pędzle wyglądają obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  40. całkiem sporo nowości ;) ja skusiłam się na La roche possay (woda micelarna i krem na przebarwienia) oraz Klorane (szampon, odzywki ) :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten szampon również od czasu do czasu stosuję :) Sprawdza się na moich cienkich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystko znam chociaż nie wszystko używałam :) widziałam płyn z garniera w promocji, ale kupiłam nową wersje i teraz żałuje :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Też lubię te odżywki w sprayu i peelingi Farmona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. też kupiłam ten zapas Garniera, prawie non stop go używam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię te peelingi Tutti frutti ;) Waniliową maskę z Kallosa też mam :) A płynów z Garniera nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię mieć w szafce odżywkę do włosów w sprayu, bo jak nie mam czasu i chcę szybko umyć włosy, to taka się przydaje :) Widziałam w Biedronce ten dwupak Garniera, ale mam w zapasie jeszcze dwa płyny micelarne, więc nie kupiłam :) A pędzle wyglądają naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam kosmetyki Tutti Frutti, mają obłędne zapachy. Płyny Garniera faktycznie są naprawdę dobre, szkoda że nie zobaczyłam tej promocji w Biedronce, poszukam, może jeszcze trafię :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. ha i ja mam micelek od Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mój ukochany słoiczek z Pepco <3

    OdpowiedzUsuń
  50. oo fajnie wiedzieć że taka promocja jest w Biedronce na micelki. Skuszę sie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z płynem z Garniera również się nie rozstaję. Dosyć szybko go zużywam. Miłego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Zamówiłam jakiś czas temu takie pędzle z Aliexpress, ale czekam jeszcze na paczkę :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Płyn micelarny z Garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pędzle wyglądają na bardzo dobre :) też mnie kusi ten peeling do ciała

    OdpowiedzUsuń
  55. Również używam tych płynów od Garniera. Są naprawdę fajne, delikatne a jeśli trafi się na promocję można kupić naprawdę tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Całkowicie sensowne zakupy. Dla mnie ta maska Vanilla była bublem zeszłego roku niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  57. Wydaje mi sie, ze trochę podkoloryzowali cenę za ten dwupak, bo ja juz niejednokrotnie kupiłam jedna sztukę za cenę 8 zł właśnie w Biedronce... Może akurat trafiałam na jakieś super promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne nowości,jestem ciekawa tych pędzli. Dzisiaj zamówiłam sobie na alli chińskie puchacze:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam zapachy tych masek do włosów. <3 I Farmony też! :) Daj znać, czy ten peeling jest dobrym ścierakiem. :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Myślałam o tym dwupaku micela Garnierowego, ale w końcu nie wzięłam ;)
    Kallosa vaniliowego miałam, ale jakoś mleczna wersja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. mój ukochany micel, nie skusiłam się na promocję, bo słyszałam o nowości z olejkiem od garniera i chcę ją koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten szampon najlepszy :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  63. tez lubie te odzywki Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Te pędzelki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja biorę się teraz za zamawianie pędzli ale do twarzy :) Makijazu nie potrafię więc takie są mi zbędne :P Chodzi mi o puder róż i podkład głównie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zastanawiałam się nad tym Kallosem, ale ma skrajne opinie...a u siebie widziałam go tylko w dużej pojemności...Ciekawe jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam całą serię Tutti frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  68. cudowna masz toaletke zauroczyła mnie <3 a zakupy świetne

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ostatnio lubię oglądać takie zakupy, takie czyli konkretne bez milion zbędnych rzczy :) Tez skusiłam sie na płyny micelarne w duo :)
    PS. Czy ja nie znam Cię z instagramu? ^^ wiem jak to brzmi ^^ jesli tak/ lub nie to załuje ze trafiłam tu tak pozno :) pędzę nadrabiać zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie znam większości z powyższych kosmetyków więc chętnie poczytam o nich na blogu jak już je przetestujesz :) Znam jedynie płyn micelarny z Garniera - lubię, ale porzuciłam go na rzecz Biodermy, i inną wersję tej odżywki Gliss Kur - a konkretniej aktualnie mam fioletową, i kiedyś jeszcze miałam jakąś żółtą (może to ta sama tylko zmienili opakowanie hmm) - tak jak piszesz, lubię je za ułatwianie rozczesywania :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Szkoda, że w mojej Biedronce tych płynów nie było - na pewno bym się na nie skusiła, bo miałam już jedno opakowanie i bardzo ten micel polubiłam :D Super zakupy - mam podobne cążki od ponad 3 lat i nadal są w idealnym stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Kocham te odżywki w sprayu...też miałam już chyba wszystkie i dzięki nim pięknie i bezboleśnie rozczesywanie włosy

    OdpowiedzUsuń
  73. Najpiękniejsze zdjęcia na blogu jakie widziałam<3 podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Większość z produktów to moi ulubieńcy, Garniera uwielbiam i zawsze mam zapas, odzywki Kallos podobnie:D

    OdpowiedzUsuń