paznokcie

Lakiery hybrydowe Cosmetics Zone - dużo tańsza alternatywa dla Semilaca

8/01/2016 Unknown 61 Comments


Lakiery hybrydowe Semilac są najpopularniejsze na rynku, myślę że każdy się ze mną zgodzi. Jednak nie wiem czy każdy wie, że istnieje jeszcze bardzo wiele marek, które specjalizują się w lakierach hybrydowych. Do jednej z nich należy Cosmetics Zone, która w swojej ofercie posiada lakiery tańsze o ponad 10 zł. Jak one wypadają jakościowo? Dowiecie się w tym poście :)
Baza i top to produkty o pojemności 15 ml (o 8 ml więcej niż Semilac) i w cenie 24,99 zł za każdy. Kto ma do czynienia z hybrydami ten wie jak się z nimi obchodzić - baza pod lakier, top na lakier. Co można o nich powiedzieć? Baza daje lepszą przyczepność do paznokcia niż baza witaminowa od Semilac, nie wiem jak sprawuje się zwykła więc nie mogę do niej porównać. Top nie ma w sobie nic nadzwyczajnego, ale w sumie co mógłby mieć? 
Lakiery, które posiadam to NP2 - gerbera, PST1 - malaga, PST2 - bright lilac i PST20 - cappuccino. Za wyjątkiem NP2 są to bardzo delikatne kolory, idealne do pracy czy szkoły. Na stronie kolory przedstawione są tak jak należy, natomiast nalepki na opakowaniach nieco odbiegają od rzeczywistości, co tu przede wszystkim widać w kolorze Gerbera. 
Czasem wystarczają mi 2 warstwy koloru dla pełnego krycia, a czasem potrzebuje 3 (zależy to pewnie od grubości poszczególnych warstw). Lakiery dostępne są w dwóch pojemnościach - 7 ml za 17,99 zł i 15 ml za 24,99 zł. Do wyboru mamy szeroką gamę kolorów, w której poza klasyką znajdziemy lakiery pastelowe, neonowe i błyszczące. 
Poza lakierami, które można kupić na stronie lakieryhybrydowe.pl znajdziemy też niezbędne czy przydatne akcesoria: płyny, pilniczki, ozdoby typu efekt syrenki, efekt metal chrome, folie, efekt holo i wiele innych. 
Jeśli chodzi o kwestię ściągania - aceton po spiłowaniu warstwy topu radzi sobie rewelacyjnie, w krótkim czasie. Niemal cały lakier zostaje na waciku, nie trzeba zbyt wiele 'dodrapywać' 
Jak jest z jakością? Lakiery dobrze wyglądają na paznokciach, jednak ich trwałość to coś około 1,5 tygodnia. Co to oznacza? Że przy wykonywaniu normalnych prac domowych, pomimo zabezpieczenia topem lakier ma skłonność do delikatnego odpryskiwania z końcówek. Dla mnie nie stanowi to problemu, ponieważ i tak po takim czasie zmieniam kolor na paznokciach, jednak jeśli ktoś liczy na trwałość około miesiąca to może się zawieść. 
Pomimo wady, o której przed chwilą wspomniałam uważam, że lakiery Cosmetics Zone to dobra inwestycja jeśli lubimy zmieniać często kolory i chcemy mieć ich dużo. Nie wiem czy jakikolwiek inny sklep jest w stanie zaoferować nam tak dobre i tanie lakiery hybrydowe.
Znacie je? Jakie lakiery polecacie? :)

Zobacz inne posty:

61 komentarzy:

  1. Sama nie wiem. Hybrydy Semilac mam stacjonarnie w hurtowni, a za tymi musiałabym się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę już o nich czytałam. Ja nadal nie zdecydowałam się na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nich jednak nie miałam okazji testować, za Semilakiem nie przepadam. Lubię NeoNail i z tanich Bling ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie hybryda to przede wszystkim trwałość wiec raczej się na nie nie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie rozumiem osób, które trzymają hybrydę przez miesiąc na paznokciach... Chyba, że paznokcie im wcale nie rosną. Taki odrost na pół paznokcia wygląda bardzo słabo. Ja na ogół ściągam hybrydę max po 2 tygodniach. Nawet jeśli nie mam czasu to założyć następnej, to wolę ją przynajmniej ściągnąć niż chodzić z "odrostem"

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ciekawie :) Ja hybryd jeszcze nie miałam i ciągle się waham...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory :) nie używałam produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja póki co swoją przygodę kontynuuje z Semilaciem i jestem zadowolona :-) ale te są ciekawe i w dodatku tańsze :-) szkoda tylko że dość szybko mają odprysk :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie,pomyślę nad tym zakupem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tych lakierach hybrydowych jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja koleżanka tez sobie chwali te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba je widzialam w hebe o ile dobrze pamietam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam,cały czas pałam miłością do NeoNail:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się kolor cappuccino :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam ponownie Twojego bloga, więc zostawiam komentarz :) Czekam na kolejny wpis :)

      Usuń
  15. Piękne zdobienie :) Lakierów nie znam, bo nie używam hybryd, ale kolory mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Semilac często uczula dlatego obecnie wiele osób szuka dla niego alternatywy. Ja również. Obecnie zamówiłam Indigo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy hybryd nie miałam, ale podejrzewam, że bym zmieniała kolor co 1,5 tygodnia - ze względu an odrosty. Fajna i tania alternatywa od Semillaca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam wcześniej tej firmy, dotychczas pracowałam na lakierach Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam NeoNail, o tych słyszałam dużo dobrego :)
    Pewnie kiedyś kupię na próbę, bo z tego co widzę to warto, zwłaszcza, że lubię często zmieniać kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne mają odcienie, nie słyszałam jeszcze o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat nie korzystam z hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam obecnie używam Semilac. Swojego czasu miałam również IBD

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale muszę się bardziej zainteresować :) Fajnie, że dodałaś tutaj taki post, bo faktycznie te produkty są wiele tańsze, a jakościowo wydają się podobne do Semilac, a jest ich więcej i kolorki też piękne :) Fajny post, miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam i bardzo lubię :) Na jesień planuję zakupić kolejne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1,5 tygodnia na hybrydy to mało. Ja hybrydy kocham właśnie za to, że zmieniam je po miesiącu mniej więcej, aż mi się kolor przeje i odrost jest przesadny :P

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne kolory, tych hybryd jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  27. No właśnie u mnie też był problem z kryciem, ale dziewczyny mi pisały, że ciemniejsze kolory mają lepsze krycie ;) Bo ja właśnie wybrałam takie jaśniutkie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja sie nadal czaję do hybryd jak pies do jeża. Długa trwałość bardzo kusi. Moze kupie je sobie w końcu na swieta, gdy ktoś mnie z polski bedzie odwiedzał- abym nie przepłacała za przesyłki zagraniczne. Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytałam o nich sporą, ale jeszcze nie miałam, jednak jak wrócę do hybryd może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja hybryd unikam, bo swojego czasu nosiłam je przez kilka miesięcy i moje własne paznokcie zrobiły się cieniutkie i delikatne. Okazjonalnie - tak, ale na co dzień jednak podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakiery hybrydowe, hybrydy na paznokciach jeszcze mnie nie kuszą, mają swoje zalety, ale też i wady których nie potrafię do końca zaakceptować ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne kolory, ale mnie hybrydy nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1,5 tygodnia sama nie wiem.... jednak ja często lubię zmieniać kolorki na paznokciach, choć ostatnio zrobiłam przerwę w malowaniu

    OdpowiedzUsuń
  35. Hybryda wygląda dobrze na Twoich paznokciach. A czy po długim użytkowaniu nie niszczą bardzo płytki paznokcia? I bardzo fajny wpis, warto szukać innych marek, a nie skupiać się na tych "modnych" :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne kolory :) Ja do tej pory kupowałam jedynie lakiery semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zmieniam kolor na paznokciach bardzo często, więc nawet nie bawię się w hybrydę i używam zwykłych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow! pięknie te pazurki się prezentują i fajne dobranie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie tych hybrydowych marek namnożyło się ostatnio mnóstwo, tylko pewnie niektóre kiepskiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  40. o! pierwsze słyszę. Chyba warto się tym zainteresować zwłaszcza, że myślałam o zamówieniu zestawu z semilac za prawie 250zł.:)
    pozdrawiam, katycloset
    http://katy-closet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. też mam zamiar zacząć przygodę z hybrydami i właśnie czekam na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale przepiękne kolorki! Aż żałuję, że już nie robię hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdobienie :) bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja używam Semilaców i kilka kolorków zamówiłam na Allieexpress z firmy Color Tale, z ciekawości..i po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii. Niestety..zawiodłam się..bo trwałosc nie jest najgorsza..ale ciężko się z nimi współpracuje i często się marszczą pod lampą :/
    więc jakoś boję się próbowac inne marki :(

    OdpowiedzUsuń
  45. sama bym takich kolorków używała :)

    OdpowiedzUsuń