ulubiency

ulubieńcy roku 2016

12/31/2016 Unknown 0 Comments

Dzisiejszy sylwestrowy dzień jest idealnym, aby zestawić kosmetyki, które najbardziej polubiło się w kończącym się już 2016 roku. Na zdjęciach nie pokażę wszystkich, bo niektóre już się zużyły i z różnych względów (głównie testowania innych produktów) nie zdążyłam ich jeszcze zakupić ponownie..

Zaczynając od pielęgnacji - bardzo polubiłam w tym roku peelingi do ciała firmy Barwa, które pachną nieziemsko, no przynajmniej dla mnie ;) Uwielbiam to, że po zastosowaniu pozostawiają na skórze delikatnie tłustą warstewkę zastępując mi wszelkiego rodzaju balsamy, których stosować nie znoszę. Szampon aloesowy Equilibra to moje niedawne odkrycie. Doskonale działa zarówno na moje włosy jak i skórę głowy, jest produktem którego od dawna szukałam.
Puder ryżowy Paese doskonale matuje na długi czas i pozwala pozbyć się nieprzyjemnego uczucia lepkości podkładu. Ponad to jest bardzo wydajny. Nie znalazłam lepszego od niego. Matowa pomadka Million Dollar Lips w numerze 2 od Wibo to mój hit tegorocznej promocji -49% w Rossmannie. Ma piękny kolor i rewelacyjną trwałość jak na swoją bardzo niską cenę. Zdecydowanie będę polować na inne odcienie.
Nie sposób nie wymienić w takim podsumowaniu lakierów hybrydowych. Swoją przygodę z nimi zaczęłam jakoś w maju i cały czas jestem im wierna. Pokochałam taką formę malowania paznokci i nie wyobrażam sobie wrócić teraz do lakierów tradycyjnych. Mam nadzieje, że w przyszłym roku uda mi się w końcu zrobić wielkie porównanie lakierów hybrydowych różnych marek. 
Poza kosmetykami pokazanymi na zdjęciach koniecznie muszę dodać tutaj podkład Bourjois Healthy Mix Serum, który okazał się moim podkładem idealnym - lekki, jasny, dobrze kryjący. Jego małą i jedyną wadą jest dostępność w Polsce tylko online. 
To by było chyba na tyle, a Ty co polubiłaś najbardziej w tym roku?

Korzystając z okazji, chciałabym Ci życzyć w Nowym Roku spełnienia wszystkich marzeń i aby rok 2017 był lepszy od tego kończącego się. Jeśli jesteś blogerką, życzę Ci dużo zapału i systematyczności i proszę o to samo, bo w tym roku zdecydowanie mi tego zabrakło. Pielęgnuj to co sprawia Ci radość :*

Recenzje produktów, o których wspominałam:
-peelingi: tutaj
-szampon: tutaj
-puder Paese: tutaj

Zobacz inne posty:

0 komentarzy: